  • 1. Data: 2009-06-04 16:00:23
    Temat: jaki bank z obsługą online?
    Od: "pit" <anty******@onet.eu>

    Witam,

    Jako że chwilowo mnie nie ma w PL, a potrzebuje szybko i sprawnie otworzyć
    rachunek bankowy w banku typu mbank albo inteligo, jaki bank
    polecilibyście - chciałbym wszystkie sprawy związane z otwarciem achunku
    załatwić telefoniczne lub przez internet. Wiem że mbank jakichś kurierów
    nasyła....

    Dzięki

  • 2. Data: 2009-06-04 16:15:51
    Temat: Re: jaki bank z obsługą online?
    Od: "u" <...@w...yz>

    Użytkownik "pit" <anty******@onet.eu> napisał w wiadomości
    > polecilibyście - chciałbym wszystkie sprawy związane z otwarciem achunku
    > załatwić telefoniczne lub przez internet. Wiem że mbank jakichś kurierów

    Nie ma takiego. W każdym ktoś musi zweryfikować dokumenty.

  • 3. Data: 2009-06-04 16:23:45
    Od: BK <b...@g...com>

    On 4 Cze, 18:00, "pit" <anty***...@onet.eu> wrote:
> [...]
    > polecilibyście - chciałbym wszystkie sprawy związane z otwarciem achunku
    > załatwić telefoniczne lub przez internet. Wiem że mbank jakichś kurierów

    NIe ma chyba takiej mozliwosci w calej UE zeby zalozyc konto bez
    fizycznego kontaktu z pracownikiem banku/kurierem/urzednikiem/
    notariuszem itp. Ktos musi sprawdzic Twoja tozsamosc - AML sie klania.

  • 4. Data: 2009-06-04 21:06:31
    Od: aceJacek <a...@w...olewaczers.eu.org.invalid>

    Dnia Thu, 4 Jun 2009 09:23:45 -0700 (PDT), BK napisal:
    > NIe ma chyba takiej mozliwosci w calej UE zeby zalozyc konto bez
    > fizycznego kontaktu z pracownikiem banku/kurierem/urzednikiem/
    > notariuszem itp. Ktos musi sprawdzic Twoja tozsamosc - AML sie klania.

    A elektroniczny podpis certyfikowany? Da się to do czegoś wykorzystać?

    Zdrówka, aceJacek

    --
    http://olewaczers.eu.org
    ...a na zewnatrz jest 17.1 st.C

  • 5. Data: 2009-06-04 21:13:57
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Thu, 4 Jun 2009 21:06:31 +0000 (UTC)
    aceJacek <a...@w...olewaczers.eu.org.invalid> wrote:

    > A elektroniczny podpis certyfikowany? Da się to do czegoś wykorzystać?

    Tu nie chodzi o to, że potrafisz udowodnić, że nie jesteś wielbładem -
    bank musi mieć odpowiednią procedurę, inaczej nic nie wskórasz.

    Xenocide

  • 6. Data: 2009-06-04 21:33:30
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 4 Cze, 12:00, "pit" <anty***...@onet.eu> wrote:
> [...]
    > polecilibyście - chciałbym wszystkie sprawy związane z otwarciem achunku
    > załatwić telefoniczne lub przez internet. Wiem że mbank jakichś kurierów

    Na ile zdolalem sie zorientowac, wylacznie telefonicznie lub przez
    internet sie nie da.

    Z bankow, ktorym sie przygladalem kiedy szukalem konta dla siebie:

    - Inteligo ma na stronie informacje, ze tylko kurier i tylko w Polsce.
    Dalej nie czytalem.

    - mBank dopuszcza poswiadczenie dokumentow przez notariusza/konsula,
    nawet daje dokladne wskazowki jak, natomiast kiedy sie wskazowek
    zastosowalem i odeslalem umowy etc., dowiedzialem sie po kilku
    tygodniach, ze "nie spelniam wymogow proceduralnych". Temu bankowi juz
    dziekujemy.

    - Alior: W rezultacie dwumiesiecznych staran mam nieaktywne konto i
    nieaktywna karte do bankomatu. Brak kontaktu zwrotnego od opiekunki.
    To by bylo na tyle jesli chodzi o "wyzsza kulture bankowosci".

    - BZWBK zacheca ze konto zalozy na odleglosc, natomiast z lektury ich
    strony wynika, ze zeby uzyskac do niego dostep przez internet, trzeba
    stawic sie w oddziale.

    - z minimum problemow (poswiadczenie tozsamosci przez notariusza) -
    udalo sie wreszcie zalozyc konto w... Pekao SA. Maja Swieta Procedure
    na taka okazje; zapewne jeszcze z dawnych czasow. Konto jest gratis i
    z dostepem przez internet.

    Wiecej bankow nie pamietam... ale bylo ich kilka.

  • 7. Data: 2009-06-04 23:09:47
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    bradley.st pisze:

    > Wiecej bankow nie pamietam...

    Idz i nie grzsz wiecej ;)

  • 8. Data: 2009-06-04 23:14:49
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 4 Cze, 19:09, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > Idz i nie grzsz wiecej ;)

    ...za wszystkie serdecznie zaluje. ;)

  • 9. Data: 2009-06-05 05:16:14
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Thu, 4 Jun 2009 16:14:49 -0700 (PDT)
    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:

    > ...za wszystkie serdecznie zaluje. ;)

    lepiej mieć za swoje niż za cudze!

    Xenocide

  • 10. Data: 2009-06-05 21:45:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "bradley.st" 7...@n...goog
    legroups.com

    > ...za wszystkie serdecznie zaluje. ;)

    A gdzie obietnica i post_anowienie poprawy oraz pokuta?
    Gdzie obrzydzenie sobie grzechów, które się popełniło?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'