  • 11. Data: 2003-10-15 21:28:32
    Temat: Re: jaki fundusz akcji?
    Od: f...@y...cum (Piotr)

    On Wed, 15 Oct 2003 08:52:12 +0200, "Zibi" <n...@w...pl>
    wrote:

    >Hm... mam identycznie co do akcji ale resztę kasy rozrzuciłem po każdy
    >rodzajach funduszy. Czy nie korzystniej dokonać konwersji na czas bessy czy
    >jakieś tam stagnacji?

    Nie mam zamiaru mieszac - juz sie kiedys nauczylem ze jak ja spie to
    diabelek tez spi... jak sie obudzilem i postanowilem pogrzebac w
    portfelu to... dwa dni pozniej na wszystkich kanalach TV mozna bylo
    ogladac to co zostalo z WTC.

    --
    Piotr

  • 12. Data: 2003-10-16 08:45:33
    Od: "Zibi" <n...@w...pl>

    > to jest własnie teraz :-)
    > taka rade słyszałem: 1) jak kurs spadnie wiecej niż byś chciał.
    > (minimalizacja straty)
    > 2) jak zysk jest taki jak bys chciał (realizacja zysku)
    > 3) jak nic się nie dzieje (stagnacja-brak dalszych zysków)
    >
    > "ale to do ciebie nalezy decyzja"

    Hm... czyli tak na dobrą sprawę warto zamieszać. :)

    thx

    Zibi

  • 13. Data: 2003-10-16 08:46:20
    Od: "Zibi" <n...@w...pl>

> [...]
    > diabelek tez spi... jak sie obudzilem i postanowilem pogrzebac w
    > portfelu to... dwa dni pozniej na wszystkich kanalach TV mozna bylo

    Podobno bez ryzyka nie ma zysku?

  • 14. Data: 2003-10-16 10:19:42
    Od: "" <z...@p...onet.pl>

    zobacz SEB i zmień zdanie.

    > Tak też mi się wydaje dlatego pytałem o pomoc w wyborze funduszu akcji,
    > ewentualnie jakiś hybrydowy.
    > Nigdy nie kupowałem jednostek żadnego funduszu i nie wiem na co zwracać
    > uwagę oprócz stopy zwrotu.

    na perspektywy.
    IMVVVHO jak bym miał całą cięzko zarobioną całą kasę włożyć w akcje to
    pomyślałbym 5 razy.