  • 1. Data: 2004-01-07 12:54:02
    Temat: jaki jest algorytm naliczania odsetek na kk ?
    Od: Jurgen <n...@s...me>

    witam

    pytam bo przegapilem splate w xii (21) i na aktualnym policzono mi 28
    zl od 565 zl na koniec xi
    kk vc z raiffeisen
    --
    pozdrawiam
    Jurek

  • 2. Data: 2004-01-07 13:19:18
    Temat: Re: jaki jest algorytm naliczania odsetek na kk ?
    Od: "amico_pl" <a...@g...pl>

    > pytam bo przegapilem splate w xii (21) i na aktualnym policzono mi 28
    > zl od 565 zl na koniec xi
    > kk vc z raiffeisen

    z tego co pamietam to w citi po przekroczeniu terminu naliczaja odsetki za
    caly okres, czyli od dnia transakcji, cwane co nie.

  • 3. Data: 2004-01-07 13:32:05
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Wed, 07 Jan 2004 13:54:02 +0100, Jurgen <n...@s...me> wrote:

    >witam
    >
    >pytam bo przegapilem splate w xii (21) i na aktualnym policzono mi 28
    >zl od 565 zl na koniec xi
    >kk vc z raiffeisen

    Banalny:
    1. bierzemy osobno saldo zadłużenia z tytułu transakcji bezgotówkowych
    i gotówkowych
    2. za kazdy dzień od salda w danym dniu naliczamy odsetki
    3. Jeżeli nastąpiła spłata całkowita salda z wyciągu, to odsetki od
    transakcji bezgotówkowych anulujemy

    I tyle.
    --
    ___________ (R)

  • 4. Data: 2004-01-07 13:43:55
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "amico_pl" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > z tego co pamietam to w citi po przekroczeniu terminu naliczaja odsetki za
    > caly okres, czyli od dnia transakcji, cwane co nie.

    Tak sie zastanawiam, jesli sie splaci tylko czesciowo zadluzenie to od
    ktorej transakcji - ostatniej czy pierwszej?

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 5. Data: 2004-01-07 13:54:15
    Od: Jurgen <n...@s...me>

    On Wed, 07 Jan 2004 14:32:05 +0100, Adam Płaszczyca
    <t...@o...org.pl> wrote:

    >2. za kazdy dzień od salda w danym dniu naliczamy odsetki

    o ja pierdykam, czyli odsety od dnia poszczegolnych tranzakcji :O
    tak jest na kazdej kk ?????

    --
    pozdrawiam
    Jurek

  • 6. Data: 2004-01-07 14:12:06
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > tak jest na kazdej kk ?????

    Tak ;-))) Na tym własnie "biznes" polega - jak nie spłacisz w terminie, to
    odseteczki lecą. Do tego, jak przekroczysz limit - kara. Jak nie spłacisz
    kwoty minimalnej - kara. No i tak sobie banki zarabiają ;-)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 7. Data: 2004-01-08 07:49:40
    Od: Jurgen <n...@s...me>

    On Wed, 7 Jan 2004 14:43:55 +0100, "Lopez"
    <l...@p...onet.pl> wrote:

    >Tak sie zastanawiam, jesli sie splaci tylko czesciowo zadluzenie to od
    >ktorej transakcji - ostatniej czy pierwszej?

    to akurat widzialem ze jest wyjasnione
    srodki (tej czesciowej splaty) najpierw pokrywaja odsetki i inne
    oplaty potem pewnie (jak starczy :) operacje w kolejnosci rejestracji
    czyli odpowiadajac na twoje pytanie od 1

    --
    pozdrawiam
    Jurek