  • 1. Data: 2010-05-28 20:52:17
    Temat: jakie konto do regularnych wplat - rozumiane jako konto poboczne- regularne wplywy
    Od: fred <f...@w...pl>

    Poszukiwane jest konto do regulanych wplywow finansowych z dzialalnosci
    pobocznej.
    Moje wyobrazenie do konta:

    -brak jakichkolwie oplat miesiecznych za prowadzenie konta (albo kont)

    -brak jakichkolwiek warunkow pobocznych jak regularne wplywy, uzywanie
    karty bankomatowej itp.

    -nie intersuje mnie karta bankomatowa do tego konta.

    -moze byc do tego np. dolaczone konto oszczednosciowe aby bylo wyzej
    oprocentowane.

    -nie jest wazny dostep do bankomatow itp!., dostep do internet nie jest
    konieczny, wazne aby bank mial siec placowek zeby mozna bylo wplacac i
    wyplacac z okienka, tez sporadycznie.

    -ewentualnie oczywiscie pelna otwartosc na miniecie belkowizny

    Prosze o Wasze propozycje...moze Pocztowy?
    Fred

  • 2. Data: 2010-05-28 21:43:59
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > wyplacac z okienka, tez sporadycznie.
    >
    > -ewentualnie oczywiscie pelna otwartosc na miniecie belkowizny
    >
    > Prosze o Wasze propozycje...moze Pocztowy?

    moze jakis lokalny BS?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2010-05-28 23:56:34
    Od: Ranger <n...@f...pl>

    fred pisze:
> [...]
    > wyplacac z okienka, tez sporadycznie.
    >
    > -ewentualnie oczywiscie pelna otwartosc na miniecie belkowizny
    >
    > Prosze o Wasze propozycje...moze Pocztowy?
    hehe, takie rzeczy tylko w Erze :)

    Pzdr
    Ranger

  • 4. Data: 2010-05-29 05:25:23
    Od: fred <f...@w...pl>

    > moze jakis lokalny BS?

    Bank spoldzielczy, ,moze byc, tylko aby podpadal w fundusz gwarancyjny.
    No i jaki BS by tu wybrac.

  • 5. Data: 2010-05-29 05:25:50
    Od: fred <f...@w...pl>

    > hehe, takie rzeczy tylko w Erze :)

    A co to jest era w bankowosci?

  • 6. Data: 2010-05-30 08:37:35
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    fred pisze:

    > Bank spoldzielczy, ,moze byc, tylko aby podpadal w fundusz gwarancyjny.
    > No i jaki BS by tu wybrac.

    BPS niby nie podlega pod BFG?

    wybierasz BS ktory masz najblizej...to często banki, które mają tylko
    kilka placówek w jednej okolicy

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2010-05-30 16:55:15
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > BPS niby nie podlega pod BFG?
    >
    > wybierasz BS ktory masz najblizej...to często banki, które mają tylko
    > kilka placówek w jednej okolicy

    Popieram przedpiszcę w całej rozciągłości, ale nie do końca ;) W
    przypadku kilku banków spółdzielczych w okolicy radzę dokładnie
    przejrzeć ich oferty. W jednym może być np. konto płatne, a w innym
    karta albo jakieś inne konfiguracje. Spodziewać się można wszystkiego.
    zobacz np. tu: <http://www.bs.net.pl/?dzial=00090&strona=01040> i może
    coś wybierzesz. Kiedyś wnikałem - niektóre TOiP i usługi są baaaardzo
    dziwne, ale zapewne dostosowane do lokalnego rynku.

    Ja mam konto w lokalnym BS właśnie ze względu na możliwość wpłat w
    okienku. Jest zupełnie przyzwoicie - konto, dostęp przez net, przelewy,
    karta (ale taka ichnia fikuśna, tylko do ich ATM) za free. Dają też
    kartę dla darmowych wypłat z BPS / SGB / BGŻ / KB i czegoś tam - uwaga!
    - wypukłą Visę(!) debetową, ale to już nie za darmo. Są też inne
    dziwności, np. nie ichni system netowy nie pozwala zdefiniować przelewu
    z datą przyszłą na kwotę większą, niż aktualna na koncie, no ale to nie
    jest specjalnie dokuczliwe, bo wpłaty są on-line, a na upartego można
    zrobić przelew w bankomacie. Trochę dalej jest drugi BS i tam już nie
    jest tak fajnie, ale podobno tam dużo łatwiej można uzyskać linię
    kredytową i w ogóle kredyt.

    --
    Grzexs