  • 21. Data: 2010-04-30 16:29:50
    Temat: Re: jarek: po trupach do celu ;)
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    > kraju promuje się te postawy, które w prosty sposób prowadzą do niebytu.
    > Zobacz na Zachód, w imię pełnych brzuchów i prostych autostrad pozwolili
    > sobie zrobić wodę z mózgu. Konkursy unijne na najładniejszy minaret kontra
    > zakaz wieszania krzyża. Promowanie pedalstwa i śmierci kontra ginący
    > przyrost naturalny i napływ emigracji. Trochę za daleko pojechałem dygresją,
    > ale w ten sposób możesz bliżej zobaczyć mój sposób widzenia współczesnego
    > świata postępowych wartości, o które walczą wspólnie miłośnicy PO z GWna i

    Dominik, nie obraź się, ale pisowcy mają trochę myślenie na komendę...
    Szymborska napisała w młodości panegiryk do Stalina i TVN nakręcił oniej
    film... więc pisowski dokryner stwierdził że jest passe i przykleił jej na
    czole eytkietkę wróg... i teraz każdy zwolennik pisu wie co ma myślec... a ta
    kobiecina nigdy nikomu nic złego nie zrobiła i żyje sobie cicho i spokojnie nie
    wadząc nikomu... z kolei inny zawodnik mimo że był kiedyś sekretarzem PZPR i
    prywatnie wyjątkową świnią i skurczysynem okazał poparcie gdzie trzeba więc
    teraz jest patriotą... Wałęsa był bohaterem i Kaczyńscy begali za nim z
    wiaderkiem wazeliny dopóki nie wywalił ich na zbity pysk... wtedy został
    Bolkiem... a zwróc uwagę, że histrycy ipn zarzucają Wałęsie jedynie że podpisał
    wiele lat przed Solidarnością jakiś kwit, który nie wiadomo czy jest
    autentyczny czy nie... żaden z historyków nie zarzuca mu że w czasie powstanie
    Solidarności miał cokolwiek wspólnego z bezpieką, nawet ten obślizgły
    Cenckiewicz... ale to są fakty które każdy olewa, Bolek to Bolek...zresztą wali
    mnie to... i wiesz co dla mnie jest obrzydliwe? TVN i wyborcza są mediami
    prywatnymi, więc mogą miec swoje sympatie, bo robią to za swoje pieniądze...
    tak samo zresztą media ojca Rydzyka... ale pierwsze co zrobił pis jak doszedł
    do włądzy to położył łapę na państwowej telewizji... w pośpiechu i na
    szybcika... a z Rzeczpospolitej zrobił drukarkę CBA słup ogłoszeniowy pisu...
    a to kiedyś byłą taka fajna gazeta... co to kur.. ma byc... państwo to
    my?...pis ma pieniędzy jak lodu, w czasach rzeczpospolitej kolesiów wyrwał
    najlepsze nieruchomości w warszawie... oczywiście w ramach prawa i
    sprawiedliwości... jak tłumaczył mi kiedyś kolega który nawet jest posłem pisu
    zrobili to dlatego żeby postkomuchy tego nie zagarnęły... więc jak chcą miec
    swoje media, to niech sobie je po prostu założą albo kupią... a niech trzymają
    swoje łapska z daleka od tych których właścicielem jestem między innymi ja i
    ty...
    No ale nic, czas zacząc długi łykend, olewam to i wyjeżdżam na tydzień... ale
    chyba jestem jednak uzależniony, bo biorę ze sobą laptopa...

  • 22. Data: 2010-04-30 20:06:28
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > wolalbym aby moje dzieci wychowywaly sie na tekstach ...... Szymborskiej ....

    O zgrozo, Symborskiej? Tej czerwonej komunistce, która nobla dostała
    nie wiadomo za co, no chyba za wierną służbę socjalizmowi i za pieśni
    pochwalne na temat Stalina ?.

    http://www.polonica.net/Szymborska_Stalin.htm

    "Pytania brzmią ostro,
    ale tak właśnie trzeba
    bo wybrałeś życie komunisty
    i przyszłość czeka
    twoich zwycięstw".

    "Partia. Należeć do niej.
    Z nią działać. Z nią marzyć. Z nią w planach nieulękłych.
    Z nią w trosce bezsennej. Wierz mi to najpiękniejsze
    co się może zdarzyć".

    "Komsomolskie jasne słońce opromienia cały świat
    pozdrowienia śle dziś Polsce
    cała młodzież kraju Rad".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 23. Data: 2010-04-30 20:23:24
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > ciągu kilku godzin dostał kwity na dwóch sędziów Trybunału Konstytucyjnego...

    Teraz w/w "bezstronni sędziowie" mogą już spać spokojnie ... Już nikt
    na nich "haków" (a gdzieżby tam jakiejś prawdy, np. o zarejestrowaniu
    jako TW) nie będzie szukał, bo wszystkiemu będzie patronowała
    "większość" ....

    W przededniu Dnia Konfidenta

    "[...] Jak Polska długa i szeroka, ze wszystkich stron kraju, a
    zwłaszcza z miejsc szczególnie nasyconych autorytetami moralnymi, dało
    się słyszeć potężne westchnienie ulgi, gdy pełniący obowiązki
    prezydenta marszałek Sejmu Bronisław Komorowski podpisał nowelizację
    ustawy o Instytucie Pamięci Narodowej. Wprawdzie w nowelizacji
    expressis verbis tego nie napisano, ale nie ulega wątpliwości, iż
    oddaje ona Instytut pod kuratelę tajnych służb, sprawowaną za
    pośrednictwem wypróbowanych konfidentów. Tak właśnie odczytuję
    likwidację kolegium IPN i zastąpienie go radą, w której będą zasiadać
    naukowcy delegowani przez środowiska. Kiedy przypomnimy sobie potężny
    ruch w obronie godności, jaki pod przewodnictwem dwóch tajnych
    współpracowników SB objął środowiska naukowe i opiniotwórcze, to nie
    ulega wątpliwości, kto zasiądzie w radzie, decydującej o ustalaniu
    priorytetów badawczych. Już tam prezes Instytutu, który może być
    odwołany zwykłą większością głosów, nikomu nie ośmieli się sprzeciwić,
    nawet gdyby taki pomysł w ogóle przyszedł mu do głowy - a przecież na
    pewno nie przyjdzie. Dlatego właśnie, jak Polska długa i szeroka,
    konfidenci odetchnęli z ulgą. Znowu jest bezpiecznie - i to jest
    właśnie to największe dobro, jakie wypływa ze smoleńskiej katastrofy,
    a którego próbowaliśmy doszukiwać się podczas narodowej żałoby. I -
    jak to w życiu bywa - kiedy mija czas żałoby, nastaje czas wesela. A
    ponieważ jest się z czego cieszyć, to tylko patrzeć, jak w całym kraju
    odbędą się nabożeństwa dziękczynne, zarówno świeckie, w codziennej
    audycji dla konfidentów, jaką nadaje TVN pod tytułem "Szkło
    kontaktowe", jak i religijne, pod przewodnictwem przedstawicieli
    wpływowego zakonu Ojców Konfidencjałów. Akurat zbliża się 1 maja, więc
    trudno wyobrazić sobie lepszy moment, niż to święto naszych okupantów
    dla ustanowienia Dnia Konfidenta. [...] ".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 24. Data: 2010-04-30 21:21:06
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Endriu pisze:

> [...]
    > Z nią w trosce bezsennej. Wierz mi to najpiękniejsze
    > co się może zdarzyć".
    >
    > "Komsomolskie jasne słońce opromienia cały świat

    LEch Kaczyński

    http://szut.jogger.pl/2007/05/20/lech-kaczynski-i-je
    go-praca-doktorska/

    "Wymienić trzeba także system wartości charakteryzujący ideologię
    socjalistyczną, wśród których kluczową rolę odgrywa idea sprawiedliwości
    społecznej i idea równości, czyli egalitaryzmu."

    przeciez to komuch zatwardzialy piewca socjalizmu...

    Jarosław Kaczyński

    Jarosław Kaczyński egzaminy doktorskie zdawał z "teorii państwa i prawa"
    oraz "filozofii marksistowskiej" (oba na ocenę bardzo dobrą), a 8
    grudnia 1976 roku obronił pracę doktorską pt. "Rola ciał kolegialnych w
    kierowaniu szkołą wyższą".

    to jak to jest z Bracmi? Komuchy czerwone patrzac Twoimi kategoriami...:)

    pozdraiwam
    SlawcioD

  • 25. Data: 2010-05-01 00:59:36
    Od: "maniana" <g...@c...es>

    Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > a swoich wypowiedziach ale i chyba przekonaniach (wniskuje po sposobie
    > pisania) nie roznisz sie od SB i strasznie Ci te metody postepowania by
    > dzisiaj pasowaly... tylko zeby trzymac pale...

    wolę porównanie z SS.
    SB było za łagodne, tacy chłopcy po psychologi (autentycznie)

  • 26. Data: 2010-05-01 07:11:13
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > to jak to jest z Bracmi? Komuchy czerwone patrzac Twoimi kategoriami...:)

    Jak masz jakieś wątpliwości to przypominam:

    1) Sławetne zdanie do Marka Jurka w kluczowym momencie dla Polski:
    "Sumienie to Pan zostaw w konfesjonale"....
    2) Oraz wynikające z tego zdania głosowanie:
    http://orka.sejm.gov.pl/SQL.nsf/InfoForPPID?OpenAgen
    t&29466&PiS

    Kaczyńscy dla wprowadzania na ziemiach Polski eurokouchozu poświęcili
    obronę nienarodzonych dzieci. Takie są fakty, choćby nie wiem jak
    ojciec redemptorysta się uwijał i jaką propagandę "wybielającą"
    oblicze Lecha Kaczyńskiego w Radiu Maryja uprawiał.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 27. Data: 2010-05-01 08:11:31
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > a ta kobiecina nigdy nikomu nic złego nie zrobiła i żyje sobie cicho i spokojnie
    nie
    > wadząc nikomu...

    Ech kurwa chciałby trochę człowiek odpocząć od polityki ale kurwa nie
    da się. Zawsze jakiś utrwalacz systemu wbije taką szpile, że nie idzie
    obok niej przejść obojętnie ....

    Nie wadząc nikomu powiadasz ?. W 1992 roku gdy uwalano
    lustrację ,wespół z Michnikiem na pierwszej stronie GW też nikuomu nie
    zaszkodziła ?.

    Szymborska, Stalin i Giordano Bruno
    http://www.naszawitryna.pl/jedwabne_782.html

    "[...] Wiadomo, że w czerwcu 1992 r., w czasie "nocy teczek", wsparła
    Michnika, gdy ten atakował lustrację przeprowadzaną przez premiera
    Olszewskiego, pomagając w obaleniu jego rządu. Michnik, po obrzuceniu
    obraźliwymi epitetami zwolenników lustracji, napisał wtedy: "Ale
    czasem język polityki okazuje się nazbyt suchy i płaski. Wtedy
    przemawia literatura. Wisława Szymborska Wielka Dama Polskiej
    Literatury przesłała nam swój nowy wiersz. Niechaj jego przesłanie
    będzie i naszym głosem w sporze z nikczemnością i nienawiścią".
    Obok, na pierwszej stronie "Wyborczej" wydrukowany został wiersz
    Szymborskiej pt. "Nienawiść":

    "Spójrzcie, jak wciąż sprawna,
    jak dobrze się trzyma
    w naszym stuleciu nienawiść.
    Jak lekko bierze wysokie przeszkody.
    Jakie to łatwe dla niej - skoczyć, dopaść.
    Religia nie religia -
    byle przyklęknąć na starcie.
    Ojczyzna nie ojczyzna -
    byle się zerwać do biegu".

    [...]".

    Ty Vipper (Sławek, XXL, Anatol) i Szymborska jesteście do siebi nawet
    podobni - zawsze na posterunku, zawsze wspierający socjalizm w
    odpowiednich momentach ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 28. Data: 2010-05-01 08:22:31
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > a ta kobiecina nigdy nikomu nic złego nie zrobiła

    Wałęsa "za, a nawet przeciw" Kwaśniewskiemu
    http://www.pardon.pl/artykul/1522/walesa_za_a_nawet_
    przeciw_kwasniewskiemu/5

    "[...] Ruch na Rzecz Demokracji to inicjatywa wymierzona przeciwko
    projektowi IV RP. Oprócz eksprezydenta Aleksandra Kwaśniewskiego
    deklarację założycielską Ruchu podpisali m.in. Andrzej Olechowski,
    Wisława Szymborska, Włodzimierz Cimoszewicz, Marek Borowski i Jerzy
    Hausner. [...]".

    Pierdolona stalinówa, grająca w pookrągłostołowym obozie z czołóką
    WSI, a ty mówisz że wszystko jest OK ?.

    Viper nie prowokuj mnie, i daj już spokój z tą polityką .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 29. Data: 2010-05-03 07:52:30
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    1. Bolek po 3 dniach chciał przerwać strajk w stoczni.
    2. Wałęsa uczestniczył w "nocnej zmianie" i uwalił z kolesiami uchwałę
    lustracyjną razem z rządem, uczestniczył w niej też Pawlak i Tusk.
    3. Boni, który był agentem był też doradcą Wałęsy, teraz jest doradcą w
    rządzie Tuska.
    4. Obecne zmiany w IPN dają agenturze pełen dostęp do akt sprawiając, że
    dawni kaci uzyskują większe prawa od ofiar.

    Obudź się

  • 30. Data: 2010-05-03 08:33:38
    Od: Endriu <a...@g...com>

> [...]
    > 4. Obecne zmiany w IPN dają agenturze pełen dostęp do akt sprawiając, że
    > dawni kaci uzyskują większe prawa od ofiar.

    Daj spokój Sławcio. Szkoda twojego czasu. Jak zarzucisz za dużo
    kompromitujących linków to zaczną cię wyzywać od debili i nidouczonych
    nieuków. Później pójdą w ruch epitety, trochę manipulacji, a na końcu
    Viper puści ci poniższy utwór:

    Lady Pank - 07 Siódme niebo nienawiści
    http://www.youtube.com/watch?v=3msD-6_gVk0

    To się cyklicznie powtarza - przetrenowane to mają ze Sławkiem -
    szkoda na to czasu....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/