-
1. Data: 2010-10-06 11:55:11
Temat: jesienne reklamy banków
Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
Jakoś słabo w tym sezonie tak subiektywnie patrząc.
Podoba mi się pomysł Polbanku z Justyną Kowalczyk. Pomysł świetny -
realizacja jak dla mnie słaba.
Getin, Nordea, nic co by mogło mnie przekonać. Niby są próby tworzenia
takiego skandynawskiego klimatu tymi sweterkami i sposobem wypowiadania się,
ale gdybym ja miał być klientem docelowym, to jakoś w ogóle to na mnie nie
działa. Mimo że jestem fanem Skandynawii.
Getin to już kompletna porażka.
Millennium - kolejny spot reklamujący kredyt hipo (z Kasią Kowalską). Ta
kampania to w ogóle dla mnie jakiś fenomen. Dość nietypowymi środkami (tzn.
bez standardowych obślinionych albo tępo uśmiechniętych klonów-noworodków,
bez zatroskanych mam otoczonych dziatwą z kolejnym brzuchem w połowie drogi)
jest w tym reklamach tworzona bardzo ciepła atmosfera. Dla mnie jest to
rewelacyjna kampania. Jak to oglądam, to aż mi chwilami szkoda, że tam
kredytu nie mam i nie będę miał. :) Co do samego produktu się nie
wypowiadam, ale kampania dla mnie jest po prostu rewelacyjna.
Coś tam jeszcze wartego zauważenia się pokazało?
-
2. Data: 2010-10-06 14:19:15
Temat: Re: jesienne reklamy banków
Od: xbartx <b...@h...net>
Dnia Wed, 06 Oct 2010 13:55:11 +0200, MarekZ napisał(a):
> Coś tam jeszcze wartego zauważenia się pokazało?
Ja w ogóle tv nie oglądam, więc problemu nie mam i się nie wypowiem.
Jedynie mogę tylko powiedzieć, że jak od czasu do czasu przechodzę koło
Multi, to mają zawsze nowe nalepki na szybkach, że można coś wygrać, ale
tego chyba w tv nie reklamują. Zresztą pewnie można popatrzeć na kanały
banków na youtube i tam pewnie będą najnowsze "filmowe" produkcje. Ot
pierwsze z brzegu:
http://www.youtube.com/user/mBankTV
Obejżałem i dalej bardzo się cieszę, że nie oglądam w ogóle fucked-tv :]
--
xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
Xenocide
-
3. Data: 2010-10-06 20:04:24
Temat: Re: jesienne reklamy banków
Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>
On Wed, 6 Oct 2010 13:55:11 +0200, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:
>Jakoś słabo w tym sezonie tak subiektywnie patrząc.
>
>Podoba mi się pomysł Polbanku z Justyną Kowalczyk. Pomysł świetny -
>realizacja jak dla mnie słaba.
>
>Getin, Nordea, nic co by mogło mnie przekonać. Niby są próby tworzenia
>takiego skandynawskiego klimatu tymi sweterkami i sposobem wypowiadania się,
>ale gdybym ja miał być klientem docelowym, to jakoś w ogóle to na mnie nie
>działa. Mimo że jestem fanem Skandynawii.
>
>Getin to już kompletna porażka.
>
>Millennium - kolejny spot reklamujący kredyt hipo (z Kasią Kowalską). Ta
>kampania to w ogóle dla mnie jakiś fenomen. Dość nietypowymi środkami (tzn.
>bez standardowych obślinionych albo tępo uśmiechniętych klonów-noworodków,
>bez zatroskanych mam otoczonych dziatwą z kolejnym brzuchem w połowie drogi)
>jest w tym reklamach tworzona bardzo ciepła atmosfera. Dla mnie jest to
>rewelacyjna kampania. Jak to oglądam, to aż mi chwilami szkoda, że tam
>kredytu nie mam i nie będę miał. :) Co do samego produktu się nie
>wypowiadam, ale kampania dla mnie jest po prostu rewelacyjna.
>
>Coś tam jeszcze wartego zauważenia się pokazało?
tak z ciekawosci - podpisujesz umowy z bankami bo maja ladne reklamy?
ja jakos nie wyobrazam sobei wziecia kredytu hipoteczngeo, bo ma
fajna/ladna/smieszna reklame - podobnie z depozytami.
licza sie oferowane warunki oraz wygoda uzytkowania i juz...
reklama moze co najwyzej poinformowac o jakies ew. ciekawej zmianie w
ofercie
pozdarwioam,
Cyb
-
4. Data: 2010-10-06 20:43:34
Temat: Re: jesienne reklamy banków
Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
Użytkownik "Cyb" <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> napisał
w wiadomości grup dyskusyjnych:uelpa652sna2pt5pt0kglk58s17tu0p58f@4ax.
com...
> tak z ciekawosci - podpisujesz umowy z bankami bo maja ladne reklamy?
Owszem, zdarza się.
> ja jakos nie wyobrazam sobei wziecia kredytu hipoteczngeo, bo ma
> fajna/ladna/smieszna reklame - podobnie z depozytami.
> licza sie oferowane warunki oraz wygoda uzytkowania i juz...
Oferowane warunki to często kwestia negocjacji. Wygoda użytkowania to
kwestia wyboru/konfiguracji produktu/ów. W wielu różnych bankach można sobie
skonfigurować bardzo podobny zestaw po bardzo podobnych kosztach. A już
wyrosłem z przyglądania się każdemu 5 zł. (co naturalnie w najmniejszym
stopniu nie utrudnia mi pisania reklamacji o 10 groszy albo optymalizacji
lokat antybelkowych do grosza, jak czasami przypadkowo ugrzęznę z większymi
środkami w mBanku czy innym Multi/Getinie/itp.).
> reklama moze co najwyzej poinformowac o jakies ew. ciekawej zmianie w
> ofercie
Do tego to chyba raczej służy pbb, a nie reklamy. W żadnym przypadku nie
oczekuję od reklamy jakiejś szczegółowej informacji (tę odnajdę sobie sam w
regulaminach itp.).
-
5. Data: 2010-10-08 09:20:18
Temat: Re: jesienne reklamy banków
Od: Mithos <f...@a...pl>
W dniu 2010-10-06 13:55, MarekZ pisze:
> Jak to oglądam, to aż
> mi chwilami szkoda, że tam kredytu nie mam i nie będę miał. :) C
Dlaczego ? :) O kredycie hipotecznym pojęcia w Millennium nie mam ale z
ich KK korzystam regularnie. Nawet nauczyli się umieszczać wiele znaków
na karcie (co jest korzystne dla osób co mają dwuczłonowe nazwiska albo
ogólnie ponad 19 znaków w imieniu i nazwisku). Jedyne co w tym banku
jest strasznie słabe (naprawdę, obsługa jest mocno żenująca) to obsługa
w placówkach. Najlepiej wszystko załatwiać korespondencyjnie, a
następnie telefonicznie :)
Taka Impresja to jedna z najlepszych kart na rynku. Szkoda tylko, że
wygląda jak wygląda (super zniżki w fajnych sklepach, raty 1%), może
kiedyś wyjdzie "męska" odmiana, bo na razie czuję się nieswojo z różową
kartą w płatki róż :)
--
Mithos