  • 11. Data: 2003-04-24 11:14:50
    Temat: Re: jestem pierwszy ?:) - mBank - z?ota rybka
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Damian wrote:
    > i za to sobie chwale bank i uwazam , ze takie ruchy sa godne
    > pochwaly a nie chwalenie sie , ze w 2003 nareszcie po raz pierwszy
    > student moze dostac karte (kredytowa...niech wam bedzie)
    > brrr, juz dawno powinno to byc standardem, chyba mniejsze straty
    > bylyby gdyby np 1000 studentow nie splacilo sumy, ktora utopiono w
    > kredycie biznesmena z rodowodem i "papierami"

    No stary, ale karta charge a karta kredytowa to chyba troche inna
    bajka...
    W Pekao tez nie mialem problemow, zeby ja dostac + w innych bankach VC
    debetowe... Ale kredytowki nie da rady dostac - awet jak nie wiem
    jakie cuda zaczniesz wyczyniac...

    > mam nadzieje, ze niektorych znudzonych i zlosliwych trafilo
    > cokolwiek
    > dla mnie koniec tematu niezaleznie od komentarzy- szkoda czasu

    Popelniles blad, a teraz zganiasz, ze ci docieli...

  • 12. Data: 2003-04-24 11:21:33
    Od: "Damian" <x...@O...pl>

    a jeszcze raz

    napisał w wiadomości news:b88gpu$3bj$1@news.onet.pl...

    > Popelniles blad, a teraz zganiasz, ze ci docieli...

    nie popelnilem bledu...przesledz sobie dyskusje
    celowo to napisalem , ale klapki na oczach sa zbyt powszechne
    no nic...trzeba maila do Pana Surmacza wyslac aby ta grupe zlkwidowal bo
    poziom spada a raczej brakuje nowych newsow...kolejne problemy z logowaniem
    do bankow, zle odsetki itp

    out

  • 13. Data: 2003-04-24 13:22:57
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Damian wrote:

> [...]
    > no nic...trzeba maila do Pana Surmacza wyslac aby ta grupe zlkwidowal
    > bo poziom spada a raczej brakuje nowych newsow...kolejne problemy z

    Nie dość, że jesteś ignorantem to jeszcze nawet nie chcesz się niczego
    nauczyć.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn