  • 11. Data: 2007-01-06 21:02:55
    Temat: Re: kara za parkowanie
    Od: l...@p...onet.pl

    > Użytkownik <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Fige z makiem sciagna. Za posrednictwem US to moga usilowac
    > sciagac przyjete mandaty a nie takie fotki. Tym bardziej nie moga
    > tego rodzaju swistkow za parkowanie. :-)
    A o ile chcesz się założyć? Nieprzyjęcie mandatu "z fotoradaru" może skończyć
    się w sądzie grodzkim, a nie przyjęcie mandatu za nieopłacony postój może się
    skończyć podobnie...

  • 12. Data: 2007-01-06 23:10:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Zgadza się, ale to czy jest wykroczeniem, czy nie, to nie ma znaczenia -
    > znaczenie ma fakt, czy jest zobowiązaniem wobec Państwa Polskiego.

    A czemu akurat państwa? To gdzieś w Polsce są państwowe parkingi? Jeśli tak, to
    z ciekawości zdradź gdzie. Ale i tak, choćby były państwowe, to będzie to
    podlegało pod sąd cywilny i komornika, a nie poborcę podatkowego.

  • 13. Data: 2007-01-06 23:10:50
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > A o ile chcesz się założyć? Nieprzyjęcie mandatu "z fotoradaru" może skończyć
    > się w sądzie grodzkim, a nie przyjęcie mandatu za nieopłacony postój może się
    > skończyć podobnie...

    To nie jest mandat.

  • 14. Data: 2007-01-07 01:16:10
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

> [...]

    > może skończyć
    > się w sądzie grodzkim, a nie przyjęcie mandatu za nieopłacony

    Chłopie..... nie zakładałbym się o to ze mną. Naprawdę. Będę dziś
    dla Ciebie łaskawy. Bo ja takich jak to nazwałeś "mandatów" to już
    przechodziłem ponad 30... W sądzie grodzkim to coś "z fotoradaru"
    potencjalnie owszem może sie skończyć (i po 2 latkach przedawnić).
    Ale nie może się skończyć ściagnięciem tego (czego?) przez US. A
    jeśli ktoś z Ciebie coś podobnego kiedyś w taki sposób "ściągnął",
    to znaczy, że ktoś Cię okrutnie nabrał... Ale nie martw się, może
    dzięki Twojej Wpłacie mamy właśnie lepsze drogi albo bardziej
    sprawiedliwe państwo itd... ;-]

    marekz