  • 11. Data: 2009-04-22 08:46:24
    Temat: Re: karta Furora Lukasa
    Od: BK <b...@g...com>

    On Apr 22, 10:21 am, Karol S <k...@z...pl> wrote:

    > Czytałem, ale to mały remont, poza tym zawsze coś :)
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Karol

    To nie lepiej brac karte z innego banku dajaca zwykly normalny
    cashback 1%? W Aliorze dostaniesz 1% od wszystkich transakcji zwrotu,
    i jest to przelew na rachunek, normalna kasa, ktora mozesz normalnie
    wydac.

    W Lukasie masz limit 200 zl i sa to te ich eZlotowki.

  • 12. Data: 2009-04-25 08:36:25
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "BK" <b...@g...com> wrote in message
    c.googlegroups.com...

    To nie lepiej brac karte z innego banku dajaca zwykly normalny
    cashback 1%? W Aliorze dostaniesz 1% od wszystkich transakcji zwrotu,

    A co podatkiem?

    MK