  • 1. Data: 2009-09-28 10:52:02
    Temat: karta kredytowa Allegro
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

    Nie orientujecie się jakie będą losy karty kredytowej Allegro?
    12/09 kończy mi się ważność karty i zastanawiam się co będzie dalej.

    Swoją drogą podjąłem już dwie próby niegłosowego kontaktu z BZWBK
    (p...@b...pl oraz formularz kontaktowy), za każdym razem z tą samą
    odpowiedzią:
    "W celu uzyskania informacji w sprawie wznowienia karty kredytowej proszę o
    kontakt z Doradcami Zespołu Obsługi Kart, którzy dyżurują przez całą dobę
    pod numerem telefonu 061/856 53 26 lub numerem infolinii 0 801 655 555. "

    Przecież to jest dla banku najdroższy kanał obsługi... Wygląda na to, że
    poza reklamacjami i uwagami dotyczącymi serwisu www nie można się
    kontaktować z bankiem mailem lub za pomocą formularza.

    A stronie nie znalazłem informacji co dalej.

  • 2. Data: 2009-09-28 11:00:21
    Temat: Re: karta kredytowa Allegro
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 28 Sep 2009 12:52:02 +0200, Curious napisał(a):

    > Nie orientujecie się jakie będą losy karty kredytowej Allegro? 12/09
    > kończy mi się ważność karty i zastanawiam się co będzie dalej.

    Było na grupie info z BZWBK, że na razie jest debetówka MC a ma być też
    kredytówka z nowym payback.
    Jednak nowy program jest na tyle słaby, że nie warto sobie głowy
    zawracać. Przenieś kartę do Aliora albo Polbanku i celuj w 1% cashback -
    sam sobie będziesz nagrody kupował ;)

    Xenocide

  • 3. Data: 2009-09-28 11:05:12
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

    > Jednak nowy program jest na tyle słaby, że nie warto sobie głowy
    > zawracać. Przenieś kartę do Aliora albo Polbanku i celuj w 1% cashback -
    > sam sobie będziesz nagrody kupował ;)

    Czemu wszyscy tak narzekają na ten program? Punkty zbiera się znacznie
    szybciej (wielu partnerów) to i nagrody muszą być droższe. :)

    A o Aliorze myślałem i jeszcze o Polbanku - też jest 1% tylko ograniczenie
    kwotowe i podoba mi się funkcjonalność debetówki w karcie kredytowej - fajny
    pomysł.

  • 4. Data: 2009-09-28 11:13:50
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "Curious" <c...@m...pl> napisała:

    >Nie orientujecie się jakie będą losy karty kredytowej Allegro?
    >12/09 kończy mi się ważność karty i zastanawiam się co będzie dalej.

    Będzie normalnie wznawiana do momentu pojawiania się nowej karty
    kredytowej z Paybackiem.
    Znalazłem gdzieś tą informację na stronach BZ WBK, ale teraz mi się nie
    udało. Niestety ich serwis informacyjny na WWW jest "trochę" kiepski...

    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    mail-to(rot13): | - Jam częścią tej siły
    a...@r...bet | która wiecznie zła pragnąc
    www.eridanus.org | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 5. Data: 2009-09-28 11:20:11
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-09-28, Curious <c...@m...pl> wrote:

    [...]

    > Czemu wszyscy tak narzekają na ten program? Punkty zbiera się znacznie
    > szybciej (wielu partnerów) to i nagrody muszą być droższe. :)

    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7085493,Patelnia
    _za_9500_zl__torebka_za_12_500_zl__Cena_lojalnosci.h
    tml

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 6. Data: 2009-09-28 11:39:47
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

    > http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7085493,Patelnia
    _za_9500_zl__torebka_za_12_500_zl__Cena_lojalnosci.h
    tml

    Autor mógł się trochę wysilić porównać ten sam (lub bardzo zbliżony) produkt
    w starym programi BP, w starym programie Payback
    Takie zestawienie wyjdzie na niekorzyść nowego programu, ale trzeba
    pamiętać, że nowe punkty zbiera się: tankując na stacjach BP, robiąc zakupy
    w Realu, dzwoniąć w TP/Orange, kupując gazetę w Salonikach Kolportera i u
    innych partnerów gdzie zakupy mają już charakter bardziej okazjonalny (ale
    jednorazowa liczba punktów z transakcji większa).

    Dla osób które zbierały punkty tylko u jednego partnera (i nie zamierzają
    tego zmienić) jest to drastyczne pogorszenie warunków.

    Miałem punkty w starym programie Payback i zastanawiałem się: robić zakupy
    czy poczekać. Z 6300 mam 19000 punktów i wyszedłem prawie na to samo -
    troszkę straciłem.

  • 7. Data: 2009-09-28 11:56:23
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Użytkownik "Curious" <c...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Czemu wszyscy tak narzekają na ten program? Punkty zbiera się znacznie
    > szybciej (wielu partnerów) to i nagrody muszą być droższe. :)

    No i jest trochę promocji. Na przykład 500 punktów za dokonanie zakupów w
    Real na 100 zł, 1000 punktów za zakupy za 200 zł czy 100 za zakupy za 10 zł.
    Jeśli i u innych partnerów pojawią się takie promocje, będzie nieźle.

  • 8. Data: 2009-09-28 11:59:31
    Od: yo <y...@m...us>

    Curious pisze:

> [...]
    >>

    > Miałem punkty w starym programie Payback i zastanawiałem się: robić
    > zakupy czy poczekać. Z 6300 mam 19000 punktów i wyszedłem prawie na to

    A ja czekam już k... prawie 2 tygodnie na przeniesieniu punktów do
    nowego programu. A punktów do przeniesienia jest ponad 50 000.

  • 9. Data: 2009-09-28 12:01:48
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

    > A ja czekam już k... prawie 2 tygodnie na przeniesieniu punktów do nowego
    > programu. A punktów do przeniesienia jest ponad 50 000.

    Tyle punktów na ich miejscu też bym przenosił bardzo powoli, bardzo
    ostrożnie. ;-)

  • 10. Data: 2009-09-28 12:24:10
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 28 Sep 2009 13:56:23 +0200, corner napisał(a):

> [...]
    > w Real na 100 zł, 1000 punktów za zakupy za 200 zł czy 100 za zakupy za
    > 10 zł. Jeśli i u innych partnerów pojawią się takie promocje, będzie

    W takim razie przy takich bonusach, to jedyne sensownego co widzę, to
    konwersja punktów na mile w M&M:

    https://www.payback.pl/pb/id/8946/index.html

    Xenocide