  • 21. Data: 2005-06-09 00:15:26
    Temat: Re: karta kredytowa CitiBank-u
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Mentos napisał:

    > U mnie w firmie jak byli to tez ani pisneli o tej oplacie.
    > Bardzo sie zdziwili jak o nia zapytalem :-)

    Trafili na zorientowanego klienta, który nie dał sobie wcisnąć kitu :-)

    K.

  • 22. Data: 2005-06-09 08:08:57
    Od: "Larek" <marek.lang.wyt-nij-to[malpa]aster.pl>

    napisał w wiadomości news:d83r1t$gkv$1@news.onet.pl...

    > A znizek jest sporo - zalezy tez od karty. No i od miasta. A czasami sa to
    > spore zniki. Ja tak jak policzylem, to z 300 zl mniej zaplacilem (i to
    > przy okazji - za sam fakt, ze mialem te karte)

    A gdzie można znaleźć info, które sklepy czy uslugi oferują te zniżki?

  • 23. Data: 2005-06-09 08:41:19
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-06-09 10:08- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Larek, gdy pisał(a):

    A próbowałeś w ogóle szukać?
    Ale OK, dziś mam dobre serce: http://skocz.pl/uxb

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 24. Data: 2005-06-09 08:46:32
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-06-09 10:41- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    yayco, gdy pisał(a):

    Coś chyba źle skróciłem, ten powinien być lepszy: http://skocz.pl/uxd

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 25. Data: 2005-06-09 09:14:26
    Od: "Larek" <marek.lang.wyt-nij-to[malpa]aster.pl>

    Użytkownik "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał w wiadomości
    > 2005-06-09 10:41- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    > yayco, gdy pisał(a):

    > Coś chyba źle skróciłem, ten powinien być lepszy: http://skocz.pl/uxd

    Dzięki.

  • 26. Data: 2005-06-09 10:00:02
    Od: maHo <m...@p...net>

    Mentos wrote:

    > To prawda. Mam kartę od 2003 roku i jak narazie nie zaplacilem ani razu
    > pełnej opłaty za uzywanie. Max to 35 zł
    > Przy ostatnim odnowieniu karty, jak stwierdzilem ze zrezygnuje z karty z
    > powodu opłaty za pakiet bezpieczenstwa, miła Pani poinformowała mnie ze
    > znoszą mi opłate 6,50 na 12 miesięcy zachowując pełną ochronę
    > ubezpieczeniową.

    Pytanie, czy są elastyczni także wtedy kiedy wiadomo że i tak następna
    opłata za kartę zostanie pobrana?.

    Spóźniłem się trochę (żeby uniknąć następnej rocznej opłaty powinienem
    wypowiedzieć umowę 3 dni temu). Czy jest sens teraz coś negocjować, czy
    lepiej poczekać 11 miesięcy?

    pozdrav

    maHo

  • 27. Data: 2005-06-09 10:53:04
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> writes:

    > Ale OK, dziś mam dobre serce: http://skocz.pl/uxb

    Ten link nie dziala.

    Zobacz tu:
    www.online.citibank.pl/rabaty

    (ale np. o Merlinie nic tam nie ma)

    MJ

  • 28. Data: 2005-06-09 11:17:27
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-06-09 12:53- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Michal Jankowski, gdy pisał(a):

    > Ten link nie dziala.

    Dlatego wysłałem jeszcze jeden, poprawiony.

    > Zobacz tu:
    > www.online.citibank.pl/rabaty
    >
    > (ale np. o Merlinie nic tam nie ma)

    Bo rozmaite "akcyjne" zniżki tam nie występują. Za to u Merlina jest to
    b. wyraźnie napisane i zilustrowane.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 29. Data: 2005-06-10 09:53:40
    Od: Mentos <s...@p...nom.pl>

    maHo napisał(a):
    > Pytanie, czy są elastyczni także wtedy kiedy wiadomo że i tak następna
    > opłata za kartę zostanie pobrana?.

    Nie wiem. Zawsze robie to około 2 miesięcy przed terminem, zeby w razie
    czego miec czas.

    > Spóźniłem się trochę (żeby uniknąć następnej rocznej opłaty powinienem
    > wypowiedzieć umowę 3 dni temu). Czy jest sens teraz coś negocjować, czy
    > lepiej poczekać 11 miesięcy?

    Spróbować nic nie kosztuje więc mysle ze warto.

    --
    Pozdrawiam:
    MENTOS

  • 30. Data: 2005-06-15 11:56:28
    Od: "pablitox" <p...@p...onet.pl>

    > Nowa TOiP.
    > Nie biora odpowiedzialnosci za nieautoryzowane transakcje wykonane bez
    > fizycznego przedstawienia karty - internet, telefon.

    a niby z ktorego zapisu to wynika?

    pablitox