  • Data: 2004-12-09 14:05:55
    Temat: karta kredytowa a bezpieczenstwo
    Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Pewien sklep internetowy zażądał ostatnio ode mnie kserowania
    karty kredytowej i przesyłania odbitek. Postanowiłam upewnić się, jak
    właściwie chroniona jestem przez ewentualną kradzieżą przez przechwycenie
    danych karty w podobnych sytuacjach i wychodzi mi, że w ogóle. Czy
    któryś z grupowiczów lepiej się znających na temacie mógłby mi streścić,
    jak to wygląda naprawdę? Bo z lektury tego, co mBank ma na stronach,
    wychodzi mi, że jeśli ktoś dostanie w łapy dane mojej karty
    i ściągnie mi z niej choćby i całość limitu, to "ubezpieczenie" zwraca
    mi z tego maksymalnie 150 euro. Przeczuwam, że się mylę, nie umiem czytać
    albo nie rozumiem. Jak to jest w sytuacji, kiedy o wpadnięciu karty w obce
    ręce człowiek zorientuje się nie natychmiast, ale, powiedzmy, dopiero przy
    wyciągu?

    Saddie
    --
    |\ /|
    ,~~~>>";"<< Jesteś osobą, która wrzuca klucz francuski rozsądku