  • 1. Data: 2009-06-16 07:27:28
    Temat: karta kredytowa przekaz srodkow na rachunek
    Od: "malgoska" <m...@g...com>

    mam karte kredytowa w pkobp. limit 10000zł. nie mam teraz zadnego
    obciazenia. potrzebuje gotowki 7000zl na 2-3 tygodnie. jesli pobiore z
    bankomatu, zaplace 3 procent prowizji - czy jest jakas mozliwosc, zebym z
    karty kredytowej przelala pieniadze na swoje konto, bez oplat prowizyjnych?
    malgoska

  • 2. Data: 2009-06-16 07:40:43
    Temat: Re: karta kredytowa przekaz srodkow na rachunek
    Od: "rebevonrebe" <r...@y...de>

    jak masz jakiegoś znajomego ze sklepem i terminalem,
    to idziesz do niego płacisz 7000 kartą a on ci je przelewa ze swojego
    rachunku na twój rachunek,
    tylko musisz mu oddać zapłaconą przez niego prowizję VISA/MASTERCARD od
    transakcji
    jakieś 0,1%.

  • 3. Data: 2009-06-16 09:05:44
    Od: "scholastyk" <s...@c...onet.pl>

> [...]
    > karty kredytowej przelala pieniadze na swoje konto, bez oplat prowizyjnych?

    Myślę, że większość grupowiczów chciałoby mieć kartę z taką opcją :)
    Z tego co się orientuję, kartę taką oferuje obecnie tylko Getin Bank.

    pozdrawiam
    scholastyk

    P.S. Mam nadzieję, że zdajesz sobie sprawę, że 3-procentowa prowizja za
    wypłatę z bankomatu to nie jedyny koszt takiej pożyczki?

  • 4. Data: 2009-06-16 09:08:52
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "rebevonrebe" <r...@y...de> napisał w wiadomości

    > tylko musisz mu oddać zapłaconą przez niego prowizję VISA/MASTERCARD od
    > transakcji
    > jakieś 0,1%.

    Raczej 2%...

  • 5. Data: 2009-06-16 10:07:56
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 16 Jun 2009 11:05:44 +0200, scholastyk napisał(a):

    > Myślę, że większość grupowiczów chciałoby mieć kartę z taką opcją :) Z
    > tego co się orientuję, kartę taką oferuje obecnie tylko Getin Bank.

    Albo jakiś manewr w sklepie, typu zakup a później zwrot, tylko oczywiście
    jeżeli nie zrobią zwrotu na kartę a oddadzą kasę do ręki.

    Xenocide