  • 1. Data: 2008-04-16 21:23:36
    Temat: karta ktora nie chce byc podpisana
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    do cholery, żaden z kilkunastu różnych długopisów nie chce "załapać" na pasku
    reifeisen'owskiej visy.

    nie działa nic, w końcu użyłem flamastra typu permament/waterproof.

    szukałem już nawet, czy pasek nie jest jakąś folią zabezpieczony, którą
    należałoby zedrzeć - nic!

    a może to zemsta karty za zdrapanie kody ccv?

  • 2. Data: 2008-04-16 23:50:22
    Temat: Re: karta ktora nie chce byc podpisana
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 16 Kwi, 23:23, "Konrad N>S>" <n...@o...pl> wrote:
> [...]
    > należałoby zedrzeć - nic!
    >
    > a może to zemsta karty za zdrapanie kody ccv?

    Ja tam wszystkie podpisuje pisakiem do opisywania plyt CD

  • 3. Data: 2008-04-17 00:25:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "krzysztofsf" b...@5...goog
    legroups.com

    : Ja tam wszystkie podpisuje pisakiem do opisywania plyt CD

    Są jeszcze jakieś pisaki olejowe. Trzeba nimi potrząsnąć przed pisaniem. :)

    --