  • 31. Data: 2002-10-22 07:09:59
    Temat: Re: karty
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    "berdycz" <p...@b...pl> wrote in message
    news:ap1p0t$4nb$1@news2.tpi.pl...

    > A jakie dziś uzasadnienie posiadania ma karta kredytowa ??????

    Drugi czlon nazwy. W moim przypadku na KK dostalem wiekszy limit niz line
    debetowa w rachunku. Poza tym (to do drugiego czlonu nazwy jak bys sie nie
    kapnal) mam do 51 dni nie oprocentowanego kredytu co w przypadku debetu nie
    ma miejsca.

  • 32. Data: 2002-10-22 07:11:11
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    > Na taką ewntulaność mam znakomicie niżej oprocentowany kredyt w ROR
    > I to nie w jednym banku, bo czasami któraś karta nie działa

    jak nie splacisz w terminie - owszem. Jak splacisz - masz 0%. Pokaz mi taki
    debet ?

  • 33. Data: 2002-10-22 07:14:13
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Znakomicie nizej oprocentowany? Doplacaja Ci do kredytu? ;-)

    Luuuuuuudzie !!! Przeciez placac KK tak samo mozna zaoszczedzic na odsetkach
    kredytu z ROR (nawet przy 12,5%) ;-)))) Do tego nie trzeba miec duuuuuzego
    debetu zeby KK dawala oszczednosci ;-) I nie musi to byc darmowa KK lukasa,
    moze tez byc KK multi za 35zl/rok (nota bene w promocji z ubezpieczeniem
    tansza niz VC tegoz banku) ;-))

    Pzd
    Witek

  • 34. Data: 2002-10-22 07:15:58
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > eeee, nie uogolniaj i nie strasz ludziow na okolo. Z MC Citi nie trzeba
    > podawac jakichkolwiek pinow ....

    A jakas MC trzeba podawac ? ;-)))
    BTW ja nawet nie mam PINu do KK MC citi ;-)))

    pzd

  • 35. Data: 2002-10-22 07:41:03
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "WaSyL" <w...@c...pl> napisał w wiadomości
    > jak nie splacisz w terminie - owszem. Jak splacisz - masz 0%. Pokaz mi
    taki
    > debet ?

    Dla każdego cos miłego.:-)))
    Jedni lubią pamiętać o swoich grosikach, żyć na kredyt.....
    Inni zajmują się w tym czasie zarabianiem pieniędzy i korzystaniem z życia

    Ale podobno ludzie bogaci dwa razy oglądają każdy grosz....
    Zatem nie jestem i nie będę bogaty

  • 36. Data: 2002-10-22 12:46:05
    Od: "lelek" <l...@g...pl>

    Dokładnie, wbijanie pinu karty w POSach jest bez sensu. Przynajmniej w
    hipermarketach. Przykładem może być krakowski Media Markt, gdzie nad samą
    kasą zawieszone są kamery. Na moją uwagę, że ochrona widzi mój PIN, kasjerka
    odpowiedziała, że faktycznie, ale ta informacja jest wykorzystywana jedynie
    przez pracowników i ochronę sklepu.

    Pocieszyli mnie.Teraz już na pewno mogę spać bezpiecznie i spokojnie ;-)

    Lelek

  • 37. Data: 2002-10-22 12:48:34
    Od: "lelek" <l...@g...pl>

    To prawda. Citi nie wymaga PINu w POSach...

  • 38. Data: 2002-10-22 12:56:49
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Oct 22, 2002 at 02:46:05PM +0200, lelek wrote:

> [...]
    > przez pracowników i ochronę sklepu.
    >
    > Pocieszyli mnie.Teraz już na pewno mogę spać bezpiecznie i spokojnie ;-)

    Zobacz kto jest ich aklajerem i zglos mu to. Sklep ma obowiazek
    zapewni warunki takie, aby klient mogl wpisac PIN nie bedac przez
    nikogo podgladany.

    --

    --w

  • 39. Data: 2002-10-22 12:57:00
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Oct 22, 2002 at 02:48:34PM +0200, lelek wrote:

    > To prawda. Citi nie wymaga PINu w POSach...

    Na maestro tez? ;-)

    --

    --w

  • 40. Data: 2002-10-22 13:16:31
    Od: "lelek" <l...@g...pl>

    Sorry widzialem tylko jak gosc placil VISA
    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci