  • 11. Data: 2005-05-23 20:40:37
    Temat: Re: karty w PKP - nareszcie :)
    Od: Krzysztof Lerski <k...@w...pl>

    Dnia Mon, 23 May 2005 15:51:43 +0200, Michal Jankowski napisal/a:

    > Chałupy na pewno. Jeszcze może coś się znajdzie.
    a jesli sa kasy biletowe ale nie mozna tam zarezerwowac miejsca to tez
    się płaci dodatkowo? bo jesli nie to takich miejsc będzie więcej..

    --
    Krzysztof Lerski

  • 12. Data: 2005-05-24 06:29:38
    Od: Rafał Krupiński <ruf10_at_op_dot_pl@nospam>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Swoją drogą to co wyprawia PKP jest chore. Jasne, że utrzymywanie masy
    > budynków i hordy pracowników na każdym dworcu jest nieopłacalne. W
    > zamian proponuję wyburzyć stare i brzydkie dworce, a w zamian postawić
    > na peronach automaty odporne na wandalizm. Czy to naprawdę jest
    > niewykonalne w Polsce?

    zbuduj coś odpornego na wandali a ktoś zrobi lepszego wandala :-D

    pozdro

  • 13. Data: 2005-05-24 19:36:31
    Od: "Karol Żwiruk" <p...@k...pl>

    > Ciekawe jaką "dopłatę" walną przy płaceniu kartą...

    6 zeta :)

    http://www.kartyonline.pl/niusy.php?id=1732

    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://KartyOnLine.pl

  • 14. Data: 2005-05-24 21:18:27
    Od: "Wojciech Kozłowski" <w...@w...pl>

    równiez Ustroń-Zdrój

  • 15. Data: 2005-05-24 21:23:15
    Od: "kuba" <k...@g...pl>

    No to ja już wole kupywać w kasie PKP na centralnym przed podróżą i nie bulić
    tych 6zł od biletu.

  • 16. Data: 2005-05-24 21:26:27
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Wojciech Kozłowski napisał(a):
    > równiez Ustroń-Zdrój

    Przecież tam zawsze była kasa.

  • 17. Data: 2005-05-24 22:35:34
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Karol Żwiruk napisał:

    > 6 zeta :)
    > http://www.kartyonline.pl/niusy.php?id=1732

    Eeee, to wolę zapłacić kartą w kasie. Tam przynajmniej mogę użyć
    debetówek (w pociągach zapewne tylko KK) i nie muszę płacić tej prowizji.

    K.

  • 18. Data: 2005-05-25 12:06:31
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Eeee, to wolę zapłacić kartą w kasie. Tam przynajmniej mogę użyć
    > debetówek

    W pociągu też sobie użyjesz debetówki - byle wypukłej (o ile w pociągach
    mają być żelazka, a nie zwykłe terminale)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 19. Data: 2005-05-25 20:37:53
    Od: Krzysztof Lerski <k...@w...pl>

    Dnia Wed, 25 May 2005 14:06:31 +0200, Glenn napisal/a:

    > W pociągu też sobie użyjesz debetówki - byle wypukłej (o ile w
    > pociągach mają być żelazka, a nie zwykłe terminale)
    to mają byc chyba terminale POS z autoryzacją przez GPRS

    --
    Krzysztof Lerski

  • 20. Data: 2005-05-25 22:13:43
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia 24 May 2005 23:23:15 +0200, "kuba" <k...@g...pl> wklepał(-a):

    >No to ja już wole kupywać w kasie PKP na centralnym przed podróżą i nie bulić
    >tych 6zł od biletu.

    "Przepraszamy, ale z powodu awarii nie ma możliwości płacenia kartą".
    Najbliższe czynne terminale znajdują się we Wrocławiu. ;)

    Tak to bywa na Centralnym, osobliwie wtedy, gdy jestem w Warszawie. :)