  • 1. Data: 2004-09-04 10:30:26
    Temat: kb24 - omg co za bałagan
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Mam dwa konta w Kredyt Banku. Jedno założone w Białymstoku (kilka lat temu),
    drugie we Wrocławiu (kilka dni temu). Aktywowałem sobie usługę KB24. Według
    pracownicy banku powinienem mieć dostęp do obu kont. A co mam?

    W rachunkach tylko jeden rachunek, ten nowy.

    W kartach - dwie karty (jedną na stary drugą na nowy). Przy czym kliknięcie na
    jakąkolwiek kartę otwiera nowy rachunek.

    I najlepsze - oddział prowadzący _nowy_ rachunek jest w Białymstoku (gdzie od
    paru miesięcy nawet nie byłem).

    Będę próbował się dodzwonić na 801 cośtam, ale kiepsko to widzę :(

    --
    Free Software - find interesting programs and change them
    NetHack - meet interesting creatures, kill them and eat their bodies

  • 2. Data: 2004-09-05 21:59:09
    Temat: Re: kb24 - omg co za bałagan
    Od: "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Użytkownik "Jacek Popławski" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Mam dwa konta w Kredyt Banku. Jedno założone w Białymstoku (kilka lat
    temu),
    > drugie we Wrocławiu (kilka dni temu). Aktywowałem sobie usługę KB24.

    To nie bałagan, lecz porządek. KB stosuje PROFILE'a
    ktory jako system zintegrowany pozwala założyć tylko
    jednego ROR a. Panienka we Wrocławiu nieźle
    musiała się nagimnastykować, by założyć drugiego.
    A i tak podpięty jest automatycznie do Białegostoku.