  • 1. Data: 2009-08-10 12:43:20
    Temat: keszbek po polsku :)
    Od: Paweł <root@[127.0.0.1]>

    ostatnio w naszej telewizorni jestemy bobmardowani niewiarygodnie
    rewalcyjnym clubcardem polskiego tesco, ktory daje nam cale 0,5%
    zwrotu. z ciekawosci zerknalem na brytyjska strone i co widze?
    tam daja 1% zwrotu - i jak tu nie kochac polskiego biznesu :)

    a najlepszy jest fragemnt regulaminu:

    "Organizator zastrzega sobie prawo do: 1) zawieszenia programu CLUBCARD
    lub jego zakończenia, 2) zaprzestania wydawania kart CLUBCARD lub kart
    breloków, 3) unieważnienia kart CLUBCARD lub kart breloków 4) unieważnienia
    zgromadzonych przez uczestników punktów; w każdym czasie bez podania
    przyczyny."

    nic tylko leciec do tesco :>

  • 2. Data: 2009-08-10 13:06:28
    Temat: Re: keszbek po polsku :)
    Od: Krzysztof Krawczyk <k...@g...pl>

    On 10 Sie, 14:43, Paweł <root@[127.0.0.1]> wrote:
> [...]
    >  breloków, 3) unieważnienia kart CLUBCARD lub kart breloków 4) unieważnienia
    >  zgromadzonych przez uczestników punktów; w każdym czasie bez podania

    A tak z ciekawości. Na tle Clubcardu, jakie korzyści są z prodgramu
    Rodzinka z Carrefoura, Skarbonka made by Auchan, coś (zapomniałem
    nazwy) tam Reala?

  • 3. Data: 2009-08-10 13:17:52
    Od: Paweł <root@[127.0.0.1]>

    Krzysztof Krawczyk wrote:

    > A tak z ciekawości. Na tle Clubcardu, jakie korzyści są z prodgramu
    > Rodzinka z Carrefoura,

    jak juz ktos ma zaciecie przeplacac w kerfurku, to moze sobie doladowac
    telefon w ichniejszej sieci mova: 20pln(zakupow) -> 9pkt -> 10min.
    tanio jak barszcz :)

  • 4. Data: 2009-08-10 13:18:56
    Od: Paweł <root@[127.0.0.1]>

    Paweł wrote:

    > jak juz ktos ma zaciecie przeplacac w kerfurku, to moze sobie doladowac
    > telefon w ichniejszej sieci mova: 20pln(zakupow) -> 9pkt -> 10min.

    wroooooc!
    10min jest za 150 punktow.

  • 5. Data: 2009-08-10 13:26:05
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    Paweł pisze:

    > jak juz ktos ma zaciecie przeplacac w kerfurku, to moze sobie doladowac
    > telefon w ichniejszej sieci mova: 20pln(zakupow) -> 9pkt -> 10min.
    > tanio jak barszcz :)

    Nie ma już tych doładowań.

    --
    animka

  • 6. Data: 2009-08-10 13:29:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Paweł" <root@[127.0.0.1]> napisał w wiadomości

    > jak juz ktos ma zaciecie przeplacac w kerfurku,

    W stosunku do czego?
    Bo z w/w ten sklep wypada mi najtaniej, przynajmnijj w Poznaniu.
    Może Lidl czy Biedronka są tańsze, ale nie Tesco czy inny Real.

  • 7. Data: 2009-08-10 13:52:38
    Od: Paweł <root@[127.0.0.1]>

    Cavallino wrote:

    > Użytkownik "Paweł" <root@[127.0.0.1]> napisał w wiadomości

    > W stosunku do czego?
    > Bo z w/w ten sklep wypada mi najtaniej, przynajmnijj w Poznaniu.

    w *mojej* okolicy w waskim spektrum produktow (nabial, ryz, kasze,
    maka, cukier, alkohole), ktore kupuje najtaniej wypada kaufland,
    ktory jest tanszy od pobliskiego tesco, carrefoura i carrefoura express.
    reszte zakupow robie w lokalnym miesnym i warzywniaku.

    jak widac, polityka cenowa zalezy od lokalizacji.

    > Może Lidl czy Biedronka są tańsze,

    w dyskontach z reguly nie ma tych produktow, ktore chcialbym kupic,
    po prostu nie ta kategoria cenowa.

    ps).
    niedawno okoliczny warzywniak wzbogacil sie o terminal do plastiku
    i okolica jest zadowolona, zniknely problemy z wydawaniem drobnych,
    skrocily kolejki, zwiekszyl obrot - same plusy.

  • 8. Data: 2009-08-10 14:02:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Paweł" <root@[127.0.0.1]> napisał w wiadomości news:

    > w *mojej* okolicy w waskim spektrum produktow (nabial, ryz, kasze,
    > maka, cukier, alkohole), ktore kupuje najtaniej wypada kaufland,

    Być może, nie można płacić kartami, więc odpada z założenia.

    > ktory jest tanszy od pobliskiego tesco, carrefoura i carrefoura express.
    > reszte zakupow robie w lokalnym miesnym i warzywniaku.

    No ja też jak mi się do marketu nie chce jechać.
    Ale taki mały sklepik to jest o dobre 30-50% droższy od hipermarketu.

  • 9. Data: 2009-08-10 14:03:47
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Cavallino wrote:

    > Być może, nie można płacić kartami, więc odpada z założenia.

    Można płacić od dobrych kilku lat.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 10. Data: 2009-08-10 14:10:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <k...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:h5p9c4$l88$1@news.onet.pl...

    > Można płacić od dobrych kilku lat.

    Really?
    Wszędzie?
    W Polsce w Kauflandach nie bywam, bo mam go na drugim końcu miasta, w
    Niemczech nic się nie zmieniło i dalej Kaufalandy każą przychodzić z
    gotówkę, stąd myślałem że w Polsce również.