  • 1. Data: 2003-06-18 19:56:29
    Temat: kiedy (mniej-wiecej) bede w polsce takie karty?
    Od: "user" <...@...com>

    kiedy mniej wiecej bede w polsce karty:

    - przezroczyste (pomijam ekarte (mam namysli karte do normalnych platnosci w
    sklepie))???
    - w oryginalnym ksztalcie (male, zaokraglone, w ksztalcie breloczka)???
    - z chipem (chybrydowe)???

    czy jako uzytkownik malo popularnej w polsce karty (VC z Pekao) bede mogl do jej
    rachunku uzywac jakiejs nowoczesnej karty???
    moze banki wprowadza karte do karty (tak jak np. karty wirtualne Citiconnect)???

    wiem, ze tu raczej jasnowidz by sie przydal. ale pomyslalem sobie, ze moze grupe
    czyta jakis pracownik banku i bedzie cos o tym wiedzial.

  • 2. Data: 2003-06-19 10:24:09
    Temat: Re: kiedy (mniej-wiecej) bede w polsce takie karty?
    Od: "Piotr \"Kazimierz\" Kuzmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "user" <...@...com> wrote in message news:bcqg68$9dl$1@news.onet.pl...
> [...]
    w sklepie))???
    > - w oryginalnym ksztalcie (male, zaokraglone, w ksztalcie breloczka)???

    Takich kart nie da sie uzywac w bankomacie, wiec jak juz beda to jako
    dodatek do zwyklych.

    > - z chipem (chybrydowe)???

    Juz sa - Kredyt Banku.
    (pisze sie hybrydowe)

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuzmiak

  • 3. Data: 2003-06-19 10:27:47
    Od: "user" <...@...com>

    "Piotr "Kazimierz" Kuzmiak" <kazmirz@(usu?)astercity.net> wrote in message

    > w sklepie))???
    >
    > Takich kart nie da sie uzywac w bankomacie, wiec jak juz beda to jako
    > dodatek do zwyklych.

    wiem. no tak. ale taki dodatek to mi pasuje.

    > Juz sa - Kredyt Banku.

    no tak. moze kiedys beda tez w innych bankach

    > (pisze sie hybrydowe)

    fakt. za szybko pisalem i sie pomylilem/

  • 4. Data: 2003-06-19 12:01:29
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Piotr "Kazimierz" Kuzmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net> napisał:

    > Juz sa - Kredyt Banku.

    + BRE (klienci korporacyjni i private banking) + pkobp (pilotaż).
    http://www.brebank.com.pl/news.jhtml?eId=38210&stati
    c=actual

  • 5. Data: 2003-06-19 12:07:19
    Od: "user" <...@...com>

    "Witek" <w...@p...onet.fi> wrote in message news:bcs8mo$lao$1@news.onet.pl...
    > U?ytkownik "Piotr "Kazimierz" Kuzmiak" <kazmirz@(usu?)astercity.net> napisa?:

    > + BRE (klienci korporacyjni i private banking) + pkobp (pilota?).
> [...]

    o BRE nie wiedzialem. widze, ze chipy powoli wchodza.

    a co z kartami o innym kasztalcie (zaokraglenia, itp)?

  • 6. Data: 2003-06-19 12:39:03
    Od: "Piotr \"Kazimierz\" Kuzmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "user" <...@...com> wrote in message news:bcs92g$mrp$1@news.onet.pl...
    > a co z kartami o innym kasztalcie (zaokraglenia, itp)?

    Mi sie wydaje, ze takie bajery (bo jakby nie patrzec jest to tylko bajer)
    zaczna byc wprowadzane dopiero jak rynek nasyci sie zwyklymi kartami.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuzmiak

  • 7. Data: 2003-06-19 12:41:42
    Od: "user" <...@...com>

    > Mi sie wydaje, ze takie bajery (bo jakby nie patrzec jest to tylko bajer)

    no tak

    > zaczna byc wprowadzane dopiero jak rynek nasyci sie zwyklymi kartami.

    czyli jeszcze troche:((((