  • 1. Data: 2010-02-20 19:58:45
    Temat: kk citi - lista blokad
    Od: Paul <e...@e...com>

    https://www.online.citibank.pl/PLGCB/jba/ada/ShowLis
    tOfHolds.do :)

    chyba jeszcze nikt tutaj nie napisał :)

  • 2. Data: 2010-02-20 20:01:55
    Temat: Re: kk citi - lista blokad
    Od: krzysztofsf <k...@o...pl>

    Paul pisze:
    > https://www.online.citibank.pl/PLGCB/jba/ada/ShowLis
    tOfHolds.do :)

    > chyba jeszcze nikt tutaj nie napisał :)

    I nowa funkcjonalnsc

    Dla Ciebie się zmieniamy

    * Przelew gotówki z karty kredytowej ukryj >>

    Pieniądze możesz przelewać bezpośrednio z rachunku Twojej Karty
    Kredytowej Citibank na rachunek dowolnego odbiorcy krajowego. Transakcję
    taką traktujemy jak transakcję gotówkową - opłata za realizację
    transakcji wynosi 3% kwoty przelewu, nie mniej niż 7 zł.

  • 3. Data: 2010-02-20 22:05:54
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Paul <e...@e...com> had the courage to write:
    > https://www.online.citibank.pl/PLGCB/jba/ada/ShowLis
    tOfHolds.do :)

    > chyba jeszcze nikt tutaj nie napisał :)

    Czy oni tę witrynę nadal projektują pod Lynxa? Ten link umieścili tak
    elegancko i intuicyjnie...

  • 4. Data: 2010-02-21 10:43:56
    Od: "Sinus" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Paul <e...@e...com> napisał(a):
    > https://www.online.citibank.pl/PLGCB/jba/ada/ShowLis
    tOfHolds.do :)

    A widzicie pełną nazwę punktu handlowego jak np. w mBanku? Bo u mnie coś takiego:

    data / MEMO POSTED DEBIT / nr karty / kwota

    --
    Sinus

  • 5. Data: 2010-02-21 15:32:46
    Od: "lukasm" <lukasm1@WYTNIJ_TOo2.pl>

    \"Transakcję taką traktujemy jak transakcję gotówkową &#8211; opłata za realizację
    transakcji wynosi 3% kwoty przelewu, nie mniej niż 7 zł\" - czy dobrze zrozumiałem,
    że oprócz natychmiastowych odsetek jeszcze 3% prowizji, min. 7 zł???

  • 6. Data: 2010-02-23 13:15:32
    Od: "MD" <t...@p...onet.pl>

    Jak zawsze Citi zrobił prowizorkę, albo coś co wygląda jak prowizorka.
    Wczoraj blokada miała nazwę firmy która zablokowała pieniądze, dziś ta sama
    blokada "MEMO POSTED DEBIT" - czyli wiedzą, ale ukrywają?
    Jakoś dziwnie np. mBank może mieć poprawne informacje, a do tego np. SMSem
    informować o blokadzie - to samo w Citi działa tak, że SMS jest, ale nie
    zawsze za to zawsze bez infomacji kto dokonał blokady - czy oni na prawdę
    mają taki dziadoski system informatyczny, czy czynnik białkowy jest zbyt
    mało wynagradzany?
    Pozdrawiam
    Marcin

  • 7. Data: 2010-02-26 03:20:29
    Od: filip lach <f...@g...pl>

    MD pisze:
> [...]
    > mają taki dziadoski system informatyczny, czy czynnik białkowy jest zbyt

    Mnie się blokady dopiero dziś pojawiły. Oczywiście wszystkie jako "Memo
    Posted Debit" i numery kart. Dodam, że widać tam blokady z początku lutego!

  • 8. Data: 2010-03-12 12:11:08
    Od: "MrMrooz " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    filip lach <f...@g...pl> napisał(a):

    > Mnie się blokady dopiero dziś pojawiły. Oczywiście wszystkie jako "Memo
    > Posted Debit" i numery kart. Dodam, że widać tam blokady z początku lutego!
    A ja mam jedną jako nie Memo Posted Debit :-) - wpłatę - widnieje jako OAO038
    MERCHANT.

    I ze zdziwieniem dziś zauważyłem, że przelew wysłany rano z mBanku jest już
    widoczny w systemie - jako blokada na plus. I co najważniejsze - powiększa
    saldo dostępne!

    OIDP, wcześniej nie było to tak widoczne, ale może się mylę? Ktoś pamieta czy
    saldo dostępne powiększało się w dniu przelewu czy dopiero następnego dnia?

    Pozdrawiam
    Michał M