  • 1. Data: 2006-01-10 10:36:49
    Temat: [kk mbank] darmowe przedluzenie?
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Mam KK mBanku od 9 miesiecy. Za pierwszy rok uzytkowania karty zaplacilem
    50 zł z hakiem, ale w zamian 2K punktów Payback. Chciałem, coby następny
    rok użytkowania karty był zwolniony z opłaty. Średnie obroty na karcie
    takie, że w BPH załapałbym się na 50% znizki, ale na darmową już nie.
    Czytywałem na grupie, że mBank reaguje na pisma klientów z prośbą o
    zwolnienie opłaty i zastanawiam się co w takim piśmie napisać:
    a) "proszę o zwolnienie mnie z opłaty"
    b) "prosze o zwolnienie mnie z opłaty, bo jak nie to rezygnuję z karty"
    c) "rezygnuję z karty" i czekać na telefon od nich z propozycją umorzenia
    opłaty

    Jak myślicie?

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl

  • 2. Data: 2006-01-10 10:47:08
    Temat: Re: [kk mbank] darmowe przedluzenie?
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

    Użytkownik "Michał Dąbrowski" <d...@S...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > b) "prosze o zwolnienie mnie z opłaty, bo jak nie to rezygnuję z karty"
    > c) "rezygnuję z karty" i czekać na telefon od nich z propozycją umorzenia

    nie wiem jak w mBanku ale w BZWBK zrobiłem tak że powiedziałem im żeby mi
    wznowili za darmo. Powiedzieli że nie mogą, że to tylko dla nowych klientów
    karty sa za darmo. No to powiedziałem że w taki razie przeniosę kartę do
    innego banku. Już następnego dnia zadzwonili że oczywiście wznowią kartę za
    darmo. Obroty na karcie ok. 10-12 tys. rocznie.