  • 1. Data: 2005-06-10 15:25:45
    Temat: kk millenium - warto?
    Od: "Andrum" <a...@p...pl>

    witam,
    millenium zapodal promocje na swoje kk, zero kosztow uzytkowania przez
    pierwszy rok (0zl za wydanie, 0zl za uzytkowanie)
    sa jakies haczyki?
    Wojtek

  • 2. Data: 2005-06-10 16:01:30
    Temat: Re: kk millenium - warto?
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    > millenium zapodal promocje na swoje kk, zero kosztow uzytkowania przez
    > pierwszy rok (0zl za wydanie, 0zl za uzytkowanie)
    > sa jakies haczyki?

    Obecnie nie mam ich karty, ale tęsknię za korzystnym przewalutowaniem jakie
    daje ten bank

  • 3. Data: 2005-06-13 11:27:23
    Od: jacost <j...@...pl>

    Grzegorz Niedzwiecki napisał(a):

    > Obecnie nie mam ich karty, ale tęsknię za korzystnym przewalutowaniem jakie
    > daje ten bank

    Co jest szczególnie korzystnego w przewalutowaniu przez nich? Pytam się,
    bo zamierzam wyjechać za granicę i zastanawiam się, czy doić pieniądze z
    bankomatu ich kartą, czy mBanku.

    J.