  • Data: 2010-03-02 21:36:07
    Temat: kk w bgz
    Od: PP <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    co sadzicie o karcie kredytowej w bgz? nawet fajnie ta ich oferta wyglada

    czy podglad online jest ok? widac blokady? mozna miec dostep online nie
    majac konta osobistego?

    fajna sprawa wydaje sie tez zwrot 1% od niektorych transakcji, tylko jak
    rozpoznac, jaki sklep ma jaki kod MCC (zalacznik
    http://www.bgz.pl/downloads/regulaminy/zaxcznik_do_z
    asad_premiowania.pdf )

    szukam zapasowej kk, myslalem poczatkowo o polbanku i bph, ale
    wystraszyly mnie duze kwoty bankowego tytulu egzekucyjnego (co tu duzo
    mowic uwazam, ze to wyjatkowo nie fair jak biore karte z limitem
    powiedzmy 3 tysiaki, a mam podpisac papier na 150 tys.)