  • 1. Data: 2009-04-15 13:24:28
    Temat: kłamstwa FEDu
    Od: "tomek" <a...@p...onet.pl>

    dlaczego FED na czele z Obamą oszukują nas na temat kondycji gospodarki USA
    ?
    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Produkcja-przemyslow
    a-w-USA-spadla-w-marcu-o-1-5-m-m-bardziej-od-oczekiw
    an-1937887.html

    podobno widzą jakieś światełka

  • 2. Data: 2009-04-15 14:17:43
    Temat: Re: kłamstwa FEDu
    Od: bOUNCeErR <b...@t...pl>

    On Apr 15, 3:24 pm, "tomek" <a...@p...onet.pl> wrote:
    > dlaczego FED na czele z Obamą oszukują nas na temat kondycji gospodarki USA
    > ?http://www.bankier.pl/wiadomosc/Produkcja-przemyslo
    wa-w-USA-spadla-w-...

    > podobno widzą jakieś światełka

    Ale nie widza lokomotywy jaka jest do tych swiatelek podczepiona.

    FED i Obama nie oszukuja. Przeciez mowia ze jest zle. Oni po prostu
    nie mowia ze moze byc jeszcze gorzej. A IMHO bedzie...

    --
    pzdr,
    bOUNCeErR

  • 3. Data: 2009-04-15 21:25:11
    Od: "axel" <a...@b...pl>

    Użytkownik "tomek" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > dlaczego FED na czele z Obamą oszukują nas na temat kondycji gospodarki
    > USA ?

    Booo....piszę to od lat.....fundamentem ich istnienia jest:

    KŁAMSTWO, OSZUSTWO I KANT !

    Jak te trzy słowa bedziesz miał stale przed oczyma, to...będziesz już zawsze
    " rozumiał świat " czyli to co się na nim dzieje...

    A jak je odrzucisz, to będziesz stale pytał:
    ....dlaczego...
    ....dlaczego...
    ....dlaczego...
    ....i nic nie rozumiał !

    axel

  • 4. Data: 2009-04-16 10:09:01
    Od: Tomasz Gęguś <T...@p...onet.pl>

    tomek napisał:

> [...]
    > USA ?

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Produkcja-przemyslow
    a-w-USA-spadla-w-marcu-o-1-5-m-m-bardziej-od-oczekiw

    Wiesz co? A u was biją murzynów.
    Wiesz ile wynosi inflacja w Polsce? Juz jakies 8-10% w skali roku (do dziś
    4%)
    --
    <Ku> BTW. Pytałem się wczoraj na stacji Shell czy sprzedaja konta shellowe,
    ale gostek nie wiedzial o co chodzi. Nie ma to jak kompetentna obsluga 24/h

  • 5. Data: 2009-04-16 13:02:55
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    bOUNCeErR <b...@t...pl> napisał(a):

    FED i Obama nie oszukuja. Przeciez mowia ze jest zle. Oni po prostu
    nie mowia ze moze byc jeszcze gorzej. A IMHO bedzie...

    Demokracja polega na tym, że politycy nie mówią społeczeństwu jak może być
    naprawdę tylko przekazują takie wizje, których ludzie oczekują.
    Społeczeństwo chce żyć nadzieją, że teraz jest kryzys ale rząd, bank centralny
    zrobią wszystko co w ich mocy aby przezwyciężyć kryzys.
    Tylko W.Churchill mógł powiedzieć Anglikom, że może im obiecać tylko krew,
    pot i łzy.
    Wyobraź sobie jednak w czasach pokoju, że politycy mówią społeczeństwu, że
    kryzys może potrwać jeszcze wiele lat i że giełdy w USA znalazły się w
    wieloletniej bessie wyższego rzędu.

  • 6. Data: 2009-04-16 21:55:02
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Tomasz Gęguś"

> [...]
    > shellowe,
    > ale gostek nie wiedzial o co chodzi. Nie ma to jak kompetentna obsluga

    Olewam Shella, ale po nim nigdy mi bryka nie gdakała.
    Patrze na te stopke i powiem - wyluzuj.
    Niezbyt delikatnie zaczynasz spamować.

  • 7. Data: 2009-04-17 09:00:24
    Od: Tomasz Gęguś <T...@p...onet.pl>

    skippy napisał:

    > Użytkownik "Tomasz Gęguś"

    > Olewam Shella, ale po nim nigdy mi bryka nie gdakała.
    > Patrze na te stopke i powiem - wyluzuj.
    > Niezbyt delikatnie zaczynasz spamować.

    Masz pretensje do moich fortunek z bash.org.pl ?
    Mocny gość z Ciebie.
    --
    Jeśli cokolwiek wyrzucisz, do razu będziesz tego potrzebować.