  • 61. Data: 2002-03-28 08:19:23
    Temat: Re: kobieta i mBank ...
    Od: R...@r...pl (Renata Gołębiowska)

    >Użytkownik "Jarosław Lech" <j...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Bo musiałabyś kazać mojej żonie wykonać jakąkolwiek operację w
    >którymkolwiek z banków, w którym posiadamy konta osobiste i popatrzeć, jak
    >się do tego zabiera.

    To nie jest odpowiedź na pytanie Kasi, to jest po prostu charakterystyka
    Twojej żony. Taką już masz i koniec, mam nadzieję zresztą, że uważasz ją
    za niepowtarzalną.
    A ja, np. jak kazałam mężowi zająć się przez jakiś czas bankiem, bo mieliśmy
    utrudniony dostęp do internetu, to po paru
    tygodniach przyszedł do nas list z pogróżkami, że odetną nam prąd i gaz :)
    I czy to wystawia świadectwo wszystkim facetom?

    Renata

  • 62. Data: 2002-03-28 08:31:43
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <

> [...]
    > tygodniach przyszedł do nas list z pogróżkami, że odetną nam prąd i gaz :)
    > I czy to wystawia świadectwo wszystkim facetom?

    Otóż to - dzięki za konstruktywny głos Gosiu ! Chodzi w tym wszystkim o to
    żeby nie uogólniac i nie traktować z racji płci czy czegokolwiek innego
    inaczej (w domyśle gorzej ) :-)))

  • 63. Data: 2002-03-28 09:23:48
    Od: holyboy <h...@N...com>

    ... Zdaje się, że w Cz, 28 mar 2002 06:54:07 GMT Kamil Paszkiewicz
    napisał (a):

    > "Adam Płaszczyca" <o...@m...oldfield.org.pl> wrote in message

    > Nie ma czegoś takiego jak obowiązki domowe feministki.
    > Jedno przeczy drugiemu - przecież kobieta "wyzwolona"
    > nie będzie prać gaci mężowi, nie?

    bardzo swiatly z ciebie człek.
    zapewne widziaeś w życiu wiele wściekłych feministek.

  • 64. Data: 2002-03-28 09:38:10
    Od: holyboy <h...@N...com>

    ... Zdaje się, że w Cz, 28 mar 2002 06:52:34 GMT Kamil Paszkiewicz
    napisał (a):

    > Napisałem tak dla odróżnienia normalnej kobiety, która chciałaby
    > byc traktowana jak mężczyzna np. w pracy, od wynaturzeń jakie
    > mieliśmy w socrealiźmie.

    co ma wspolnego socrealizm z feminiznmem? moze jestem za słabo
    wykształcony, bo za cholerę nie mogę znaleźć analogii.

    > A i teraz się zdarzają vide pani jakiś tam
    > pełnomocnik rządu ds. rodziny.

    zadaj sobie trud dowiedzenia sie czym sie ten pelnomocnik zajmuje.
    wiesz ze 50 lat temu kobieta (w światłych stanach) nie miała prawa
    założyć samodzielnie konta bankowego? a jeszcze 20 lat temu (tez w
    stanach) kobieta nie miala szans rownorzedne zarobki, awanse i
    stanowiska?

    jeżeli cokolwiek na swiecie sie tu zmienilo, to dzieki tym wysmiewanym,
    i lekcewazonym przez "prawdziwych" mezczyzn ruchom feministycznym.

    wątek mało bankowy (mimo moich starań;-), z mojej strony eot

  • 65. Data: 2002-03-28 09:54:04
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "holyboy" <

    > co ma wspolnego socrealizm z feminiznmem? moze jestem za słabo
    > wykształcony, bo za cholerę nie mogę znaleźć analogii.

    No a pamiętasz hasło : " kobiety na traktory" ? To był ten socrealistyczny
    feminizm ... Ochydztwo ... bo w feminiźme nie o to chodzi ...

> [...]
    > i lekcewazonym przez "prawdziwych" mezczyzn ruchom feministycznym.
    >
    > wątek mało bankowy (mimo moich starań;-), z mojej strony eot

    Ale bardzo rzeczowy - dobrze że ktoś to zauważa. Niestety w USA poprawiło
    się - u nas nadal jest w tej materii duuuzo do zrobienia. Ale nie od razu
    Kraków zbudowali jak to mówią ... :-)))

  • 66. Data: 2002-03-28 09:54:55
    Od: "MichalL" <m...@i...pl>

    > Popraw sobie wreszcie tą godzinę, bo jak Kasia to
    > spostrzeże, to dopiero Cię wyśmieje...

    Technicznie niemozliwe. Pracuje na serwerze w2000 jako kontroler domeny.
    Root ma zle ustawiony czas, a wlasciwie strefe i ja to niestety dostaje w
    spadku.

    MichalL

  • 67. Data: 2002-03-28 10:11:26
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > no jako kobieta mogę poudawać że sie nie domyslam, nie ? Wiem ... i do tego
    > jest nieśmiały - bo nie ma odwagi zaproponować żeby przejść na priv'a :-)))

    Sama zaproponuj, przecież jeśli wiesz o co chodzi, to mamy podobno równe prawa
    ;-))
    Przypomina mi się scena z "Piekny umysł"- ta w barze.
    Bez obrazy oczywiście ;-)- Tak mi się tylko przypomina.
    Grzegorz

  • 68. Data: 2002-03-28 10:20:14
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > nie będzie prać gaci mężowi, nie?

    To się tylko tak nazywa "kobieta robi pranie" w rzeczywistości pranie robi
    pralka, a naczynia zmywa zmywarka. Nie muszę dodawać, że obie te "panie" są
    czysto mechanicznym nowym wcieleniem pracy własciwej kobiet, którą to te
    ostatnie kwitują stwierdzeniem "wyprałam, wypiorę" lub "pozmywam, pozmywałam". W
    bardziej ostrej wypowiedzi noszącej znamiona skargi na swój los mówią "ja tu
    piorę, zmywam, a ty mi nigdy nie pomagasz". Ja się pytam jak ?- W jaki sposób
    ten biedny mężczyzna ma pomagać- przeciez on juz pomógł wymyslając pralkę,
    zmywarkę i inne urządzenia ;-))
    Grzegorz

  • 69. Data: 2002-03-28 10:27:21
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]

    sposób
    > ten biedny mężczyzna ma pomagać- przeciez on juz pomógł wymyslając pralkę,

    My kobiety zginęłybyśmy bez was, mężczyzn .... Męski szowinista !!!

  • 70. Data: 2002-03-28 10:30:08
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w ...

    > Sama zaproponuj, przecież jeśli wiesz o co chodzi, to mamy podobno równe
    prawa
    > ;-))

    nie proponuje bo nie chcę ...gdybym chciała bądź pewiem ze zrobiłabym to

    > Przypomina mi się scena z "Piekny umysł"- ta w barze.
    > Bez obrazy oczywiście ;-)- Tak mi się tylko przypomina.
    > Grzegorz

    kiedy Nash wymyśla teorie przy pomocy pieknej blondynki ? Popatrzcie -
    jednak na coś sie te kobiety przydają czasem ... (oprócz nastawiania prania
    do pralki i zmywania do zmywarki:-)))