  • 41. Data: 2004-02-06 00:54:14
    Temat: Re: kociaki syberyjskie
    Od: "Iwona. Cotton Club*PL" <l...@p...onet.pl>

    > Dnia 2004-02-05 16:45, zawodnik klubu sportowego znanej nam ligi
    > pszenno-buraczanej, zwany w półświatku rolniczym jako Iwona wykrzyczał
    > desperacko do podpitego sędziego:

    > "probatio incubit ei" ... musisz po pierwsze to "dobre imię" nam
    > udowodnić ;)
    >
    > Nie pozdrawiam
    >
    > --
    > Stasio Podróżnik na L4
    > www: http://www.przemysl-przemysl.prv.pl/ - PRZEMYŚL => Co ? Gdzie ?
    > e-mail: http://kopernet.eu.org/~promilek/e-mail.jpg

    Udowadniać to ja wam nic nie muszę, i nie będę. Jesteście zajęci bankami, i
    niech tak zostanie. A zauważ, że was przeprosiłam za wynik mojej niewiedzy,
    jaką był ten post... To chyba wystarczy, aby przestać się obrażać na wzajem?
    Ale mam warżenie, że wy to strasznie lubicie, takie przyładowania na maxa!!!!
    Gdzieś w końcu trzeba poszaleć i wypuścić słowa. I ok, wolnoć Tomku w swoim
    domku, czyli tu.

    A ja pozdrawiam, bo co? Zabawnie jest prawda? Antyspamowe zabezpieczenia
    działają, więc jakoś żyję z waszym atakiem...

    Iwona, która kona...

  • 42. Data: 2004-02-06 01:00:15
    Od: Stasio Podróżnik na L4 <b...@p...o2.pl>

    Dnia 2004-02-06 01:54, zawodnik klubu sportowego znanej nam ligi
    pszenno-buraczanej, zwany w półświatku rolniczym jako Iwona. Cotton
    Club*PL wykrzyczał desperacko do podpitego sędziego:

    > Ale mam warżenie, że wy to strasznie lubicie, takie przyładowania na maxa!!!!
    > Gdzieś w końcu trzeba poszaleć i wypuścić słowa. I ok, wolnoć Tomku w swoim
    > domku, czyli tu.

    Nie wiem, czy w swoim czy w cudzym domku, ale tnij niepotrzebne części
    postu i nie cytuj sygnaturek ... ok ?

    Co do warżenia - ufff .... to cieszy ... dobrze, że nie miałaś ochoty na
    zarżenie ... bo byłoby gorzej ....

  • 43. Data: 2004-02-06 01:01:53
    Od: "Iwona. Cotton Club*PL" <l...@p...onet.pl>

    > Strona nieaktualna, bo domena "vip.interia.pl" jest atakowana
    >
    > I co robia ci straszni spamerzy tej domenie? DoS? DDoS?

    O rany, Wam takie rezczy trzeba tłumaczyć? Vip.interia.pl jest ulubiona domeną
    do wysyłania spamów. Jak mialam taka strone to i mail takie, nie? No i
    przychodziły mi maile z USA o "sklepach z bronią i podpaskami..." :)

    > nielogiczne - dlaczego z nieaktulanymi danymi?

    A prowadziłeś kiedyś własną działalność? Jak się klient przyzwyczai do czegoś,
    to sprobój go oduczyć. A poza tym są klienci, z którymi widziałam się raz w
    grudniu, bo byli w Polsce, i zobaczę ich dopiero za miesiąc i co? Mam im maile
    wysylać, żeby mi wizytówkę odesłali, bo niekatualna? I tak podaję w mailach
    nowe dane, ale uwierz mi, klient jaki jest, tego nie wie nikt!

    Iwona

  • 44. Data: 2004-02-06 01:12:02
    Od: "Iwona. Cotton Club*PL" <i...@p...onet.pl>

> [...]
    > e-mail: http://kopernet.eu.org/~promilek/e-mail.jpg

    > Co do warżenia - ufff .... to cieszy ... dobrze, że nie miałaś ochoty na

    Ale mam ochotę na "rżnięcie"1 - może być piłą mechaniczną! Szkoda, że Przemyśl
    tak daleko... Ale, ale, tu wciąż nikt nie pisze o Bankach!!!!

    Iwona, co skona

  • 45. Data: 2004-02-06 01:48:10
    Od: Stasio Podróżnik na L4 <b...@p...o2.pl>

    Dnia 2004-02-06 02:12, zawodnik klubu sportowego znanej nam ligi
> [...]
    > Ale mam ochotę na "rżnięcie"1 - może być piłą mechaniczną! Szkoda, że Przemyśl
    > tak daleko... Ale, ale, tu wciąż nikt nie pisze o Bankach!!!!

    Rżnij się w własnym zakresie, płatnym interesie, I niech bank ci na
    poduszeczce na to jakiś kredyt zaniesie ...

    Jak dla mnie EOT i PLONK

  • 46. Data: 2004-02-06 09:26:51
    Od: "WK" <w...@g...pl>

    Stasio Podróżnik na L4 <b...@p...o2.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Rżnij się w własnym zakresie, płatnym interesie, I niech bank ci na
    > poduszeczce na to jakiś kredyt zaniesie ...

    "Stasio Podróżnik na L4" ja bym cie za te teksty poćwiartował, buraku, jak
    możesz pisać, to Co piszesz.

  • 47. Data: 2004-02-06 10:27:26
    Od: "TomekS" <t...@d...com.pl>

    > Dobra, dobra, to co on napisał to jest: "szkalowanie dobrego imienia". Dla
    > mnie to co napisał jest istotne, z wielu przyczyn, miedzy innymi
    zawodowych.
    > Hic.

    Pytanie nie szkaluje. Pytanie wymaga odpowiedzi.
    TomekS

  • 48. Data: 2004-02-06 12:20:55
    Od: Stasio Podróżnik na L4 <b...@p...o2.pl>

    Dnia 2004-02-06 10:26, zawodnik klubu sportowego znanej nam ligi
    pszenno-buraczanej, zwany w półświatku rolniczym jako WK wykrzyczał
    desperacko do podpitego sędziego:

    > "Stasio Podróżnik na L4" ja bym cie za te teksty poćwiartował, buraku, jak
    > możesz pisać, to Co piszesz.

    Jakbyś nie dostrzegł buraczku numer 2 - staram się dopasować do potrzeb
    rozmówcy ... Pannie zebrało się na grupie pl.biznes.banki na RŻNIĘCIE
    ... to co by temat na prawidłowe tory sprowadzić , poinformowałem
    Panienkę, że jej rżnięcie jest mało interesujące dla mnie , ale może ...
    może ... ktoś inny by zechciał ... i może jakiś bank to skredytuje ...

    Czytaj ze zrozumieniem , ok ?

  • 49. Data: 2004-02-06 13:41:47
    Od: "Pablito" <t...@p...onet.pl>

    Powinnas napisac takiego posta:

    Szanowni panstwo w moim banku zalegly sie myszy, w zwiazku z tym kupilismy pare
    kotkow. Po pewnym czasie myszek juz nie bylo ale pojawil sie nowy problem.
    Tzn nasze bankowe kotki zrobily "cos" i teraz jest ich wiecej. Niestety
    zaczynaja znaczyc teren i szukam im nowych kochanych i dobrych wlascicieli.
    Prosze uratujcie nasz bank!! Kociaki sa male i fajne, robia miauuuu, nie sa
    przeznaczone do budek z chinskim jedzeniem, tylko do przytulania i glaskania.

    i tu Iwonko twoj email...

    Prawo jest po to by je omijac ;-)

    ale bys troche nad grafika twojej strony popracowala :) bo jak na grafika to
    wypada zrobic strone "full-wypas" taka zeby wiesz strony bankowe i inni klienci
    zwlaszcza bankowi ci jej zazdroscili :)
    A odnosnie sytuacji twoich kotkow to chetnie bym je wzial ale mam juz 3 syjamsy
    od pol roku, male sa tyci tyci lecz juz je trenuje i pilnuja sejfu bankowego ;)
    jeden z nich umie juz nawet sie logowac do mbanku.

  • 50. Data: 2004-02-06 14:40:16
    Od: "Iwona" <i...@p...onet.pl>

> [...]
    > przeznaczone do budek z chinskim jedzeniem, tylko do przytulania i glaskania.

    Święte słowa, taki PR! Bardzo fajnie to napisałeś... Dzięki. Zaczynam powoli
    opuszcać to miejsce, gdyż sama zaplątałam się we wlasne słowa, udzieliły mi
    się sposoby pisania tutaj i jakoś źle zaczynam się z tym czuć, bardzo.

    Pozdrawiam cię serdecznie.

> [...]
    > wypada zrobic strone "full-wypas" taka zeby wiesz strony bankowe i inni

    To jest strona z szablonu interii, dlatego taka paskudna. Nie jestem grafikiem
    internetowym i nie projektuje stron www. Zajmuje się grafiką drukowaną. Pewnie
    wkrótce ktoś z moich przyjaciół działających na polu internetu zrobi dla mnie
    fajną stronę. Masz rację, to teraz wygląda nie fajnie... Ale wiesz moi klienci
    decydują - na szczescie - na podstawie mojego portfolio a nie na podstawie www.

> [...]
    bankowego ;)
    > jeden z nich umie juz nawet sie logowac do mbanku.

    Syjamy są piekne! I wierzę, że się loguje, moje koty piszą, kto wie czy to ja
    napisałam czy mój Vincent Vega-kot?