  • 1. Data: 2002-09-30 18:38:37
    Temat: komputerowy organizer
    Od: "Michał Matuszczyk" <m...@t...pl>

    Witam!!!

    prosze o polecenie mi jakiegos dobrego programu / organizera / kalendarza -
    bedzie uzywany na laptopie

    czy jakiegos Panstwo uzywacie? jesli tak prosze o opinie

    moje wymagania dotyczace programu:
    - ma dzialac pod systemem Windows
    - mozliwosc robienia backup'ow
    - terminarz z opcja alarmu / przypomnienia o spotkaniu
    - ksiazka adresowa

    z gory dziekuje

    MM - Administrator
    www.powiaty.net

  • 2. Data: 2002-09-30 19:07:52
    Temat: Re: komputerowy organizer
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Za diabla nie wiem dlaczego tutaj z tym pytanem wyskoczyles?
    M$ Outlooka widziales? Ma to co chcesz

  • 3. Data: 2002-09-30 19:58:09
    Od: "Szymon" <s...@w...pl>

    > Za diabla nie wiem dlaczego tutaj z tym pytanem wyskoczyles?
    > M$ Outlooka widziales? Ma to co chcesz

    Witam,

    1) NTG
    2) M$ SUXX - Bron Boze
    3) Lotus Notes v5 (v6 za wczesnie jeszcze)

    Pozdrawiam,

    --
    SzYmOn

  • 4. Data: 2002-10-01 05:27:24
    Od: "Michał Matuszczyk" <m...@t...pl>

    dlaczego tutaj ???

    bo tu sa ludzie zajmujacy sie finansami, ktorzy cenia swoj czas, a tacy
    ludzie uzywaja tego typu planerow w postaci PDA, laptopow, czy tez
    papierowej formy planowania swojego czasu

    a gdzie mialem zapytac ??? na grupie pecet ???

    MM - Administrator
    www.powiaty.net

  • 5. Data: 2002-10-01 07:14:07
    Od: "Andrzej Rabiczko" <f...@g...pl>

    Witam,

    1) NTG
    2) M$ SUXX - Bron Boze
    3) Lotus Notes v5 (v6 za wczesnie jeszcze)

    Pozdrawiam,

    Jest jeszcze sam organizer nazywa sie Lotus Organizer (uzywam wersji 5),
    choć z drugiej strony Notes v5 chyba bedzie bardziej uniwersalny (mozna
    czytac poczte internetowa i newsy ).

    franc