  • 71. Data: 2002-07-15 19:04:14
    Temat: Re: kłamstwo
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Kasia" <k...@e...pl> writes:

    > > Amra pracodawca? Lepper! Pomocy!
    > >
    > Zakładam związek zawodowy ;)

    Nie... to AMRA, jako pracodawca, zalozy zwiazek :-)
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 72. Data: 2002-07-15 19:19:04
    Temat: Re: ignorancja - czy co ?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "minik" <m...@m...net> writes:

    > No co Ty nie powiesz, naprawde? Oczywiscie, kupia projekt za kilka milionow
    > zlotych, tylko po to, by go zniszczyc. Masz calkowita racje.

    Prawda jest, ze czesc transakcji sluzy wlasnie do tego. Zwlaszcza, jesli
    te transakcje sa przeprowadzane przez firmy o znacznym udziale w rynku.

    > Ja natomiast widze, ze czytasz tylko to co chcesz widziec i przeczytac.
    > Twoje myslenie jest naprawde plytkie, skoro wedlug ciebie, wycofanie sie
    > banku jest jednoznaczne ze zniknieciem. Przeciez pozostaje takie cos jak
    > licencja, sprzet, miliony dolcow wsadzone w projekt, ludzi i reklamy. Jakby
    > chcieli sie wycofac, po prostu, to juz by to zrobili. Oni chca sprzedac, a w
    > zwiazku z tym, bank bedzie NADAL ISTNIAL.

    Albo i nie. Zalezy to glownie od tego, kto go kupi.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 73. Data: 2002-07-15 19:20:23
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "minik" <m...@m...net> writes:

    > Oni nie zniszczyli Handlowego, tylko doczepili swoje logo.

    O, nie zniszczyli? Ktorej to czesci nie zniszczyli - firmowej czy
    handlobanku?
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator