eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikoniec problemów z czekami Google? bezpośrednie przelewy na konto? › koniec problemów z czekami Google? bezpośrednie przelewy na konto?
    From: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: koniec problemów z czekami Google? bezpośrednie przelewy na konto?
    Date: Thu, 11 May 2006 13:29:58 +0200

    Witam,

    Chyba nie było jeszcze tej informacji i mogę być pierwszy.

    Chyba wkrótce problemy z realizacją czeków Google Adsense znikną.
    Od kilkunastu miesięcy możliwość Elektroniczny transfer środków jest
    dostępna dla 16 krajów - nie ma wśród nich Polski.
    Co ciekawe strona jest przetłumaczona na język polski, ale pliki pomocy
    jeszcze nie.

    Na początku tygodnia zauważyłem jednak, że system umożliwił mi wybranie
    opcji EFT jako formy dostawy płatności.
    Wprowadziłem więc mój 26 cyfrowy numer rachunku w mBanku, a system
    poinformował, że w celu weryfikacji na to konto przelana zostanie jakaś mała
    suma.
    Jest też udostępniony formularz w którym mam wprowadzić jaka suma została
    przelana.

    No i dzisiaj na koncie pojawiła się pewna mała suma, której nadawcą jest
    BFS FINANCE LTD GILOG HOUSE EASTPOINT BUSINESS PARK FAIRVIEW DUBLIN 3
    IRELAND

    Niestety próba wprowadzenia tej kwoty w formularz spowodowała wyświetlenie
    komunikatu:
    "Twoja testowa przedpłata nie została wysłana - proszę spróbować ponownie.
    Może to potrwać od 4 do 10 dni zanim pojawi się na koncie."

    Być może nie przewidzieli, że pieniążki trafią tak szybko na konto:)
    Spróbuję jutro i dam znać, czy udała się weryfikacja.

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl/przelewy/ <- najtańsze przelewy zagraniczne)