  • 1. Data: 2003-01-07 22:16:08
    Temat: konkurs Wygraj Milion Bankier.pl i Lukas Bank :)
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    oczywiście zgodnie z przewidywaniem został złamany kolejny punkt regulaminu

    10. Ogłoszenie zwycięzcy, który otrzyma nagrodę główną 7 stycznia 2003r.

    mogą w sumie złamać jeszcze jeden :))

    11. Lista osób, które otrzymają nagrodę dodatkową zostanie ogłoszona na
    stronach bankier.pl nie później niż 15 stycznia 2003 roku.

    czy ma ktoś przećwiczone jak składać reklamację w konkursie ?
    czy do organizatora czy najpierw do jakiegoś urzędu ?

    gratulacje dla profesjonalizmu bankiera i nadzoru ze strony lukasbanku :))))

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 2. Data: 2003-01-07 22:22:34
    Temat: Re: konkurs Wygraj Milion Bankier.pl i Lukas Bank :)
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:avfjl1$31a$1@foka.acn.pl, plusz wrote:

    > gratulacje dla profesjonalizmu bankiera i nadzoru ze strony
    > lukasbanku :))))

    A no właśnie! A prowizji za odebranie karty (kilka dni) po terminie mimo
    tego, że dzwoniłem i uzgodniłem, że przyjdę za 2 tygodnie, bo jestem chory,
    to nie zapomnieli pobrać (Lukas Bank) ;P

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-01-07 23:25:05
    Od: "Sebol" <j...@s...neostrada.pl>

    Dawno temi plusz o slodko brzmiacym adresie <p...@i...usun_spam.pl>
    obwieścił:
    > 10. Ogłoszenie zwycięzcy, który otrzyma nagrodę główną 7 stycznia
    > 2003r.

    A sposob ogloszenia zwyciezcy byl jakis specjalny? Bo np. jak oglosili
    to . . . w radiozet a ty nie slyszales to po ptakach . . . .

    > czy ma ktoś przećwiczone jak składać reklamację w konkursie ?
    > czy do organizatora czy najpierw do jakiegoś urzędu ?

    hint: jak zorganizowali taki konkurs, to musza miec na to gwarancje z MF
    ale najpierw trzeba reklamowac u nich

  • 4. Data: 2003-01-08 14:49:08
    Od: "Zenek Stanicki" <d...@a...umcs.lublin.pl>

    eeeee, już ogłosili
    i po zadymie.
    mieli niecały dzien spoznienia.
    szkoda, ze nie wygrałem.

    Shit happens - everywhere

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > 11. Lista osób, które otrzymają nagrodę dodatkową zostanie ogłoszona na
    > stronach bankier.pl nie później niż 15 stycznia 2003 roku.

    zobaczymy, to i nie popuszcze.

    pozdro,
    Zen

  • 5. Data: 2003-01-08 15:05:49
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Zenek Stanicki" <d...@a...umcs.lublin.pl> wrote in message
    > eeeee, już ogłosili
    > i po zadymie.
    > mieli niecały dzien spoznienia.
    > szkoda, ze nie wygrałem.
    >
    > Shit happens - everywhere

    hmmmm.. ja też nie wygrałem :(
    ale przynajmniej wiem, że grupę czytają :)

    ciekawe jak wygląda protokół z losowania :)

    --
    pozdrawiam
    plusz