  • 11. Data: 2002-08-09 09:24:19
    Temat: Re: konto dla emerytki
    Od: "Krzysiek" <k...@n...e.pl>

    Użytkownik J.B.Globalski <j...@t...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@t...pl...
    > sluzy Ci do wyplaty, tak podobnie formularz wyplaty w BP. Minusem jest
    > koniecznosc noszenia tego kawalka papieru przy sobie. Tu zgodze sie z
    Toba,
    > ale nie jesli chodzi o szybkosc: skoro piszesz "ze ma wiecej potencjalnych
    > punktów wypąłty", a (zakladajac, ze klient BP nosi ze soba papierek - to
    > normalne, tak jak to, ze pozostali nosza dowody) czas okazania dowodu i
    > formularza wyplaty jest mniej wiecej taki sam, to gdzie szybciej otrzymasz
    > gotowke?
    Dla Ciebei tak procedura jest OK, dla mnie jest nie do przyjęcia. Trzeba
    zapytać sie babci emerytki, czy chce miec koniecznosc chodzenia z dodatkowym
    kwitkiem.
    Ja osobiście wolę PKO BP, gdzie załatwię wszystko na dowód.

    No i czas oczekiwania na dodatkowe kwitki.. Jasne,. mozna zamówic na
    zapas... ale to trochejak z czekami - przestałem juz dawno ich używac....