  • 11. Data: 2010-08-20 19:17:59
    Temat: Re: konto dla sp. z o.o.
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Przemyslaw Kwiatkowski wrote:

    > Będziesz dla nich najważniejszym
    > klientem i będą o Ciebie dbać. Ja dokładnie tak mam - w filii jest
    > zatrudnionych raptem 4 pracowników, a otwarta jest tylko przez 7h
    > dziennie. Obsługują może z 10 firm większych niż jednoosobowe - i tacy
    > klienci mają jak pączki w maśle, bo pracownicy filii wiedzą, że to
    > tylko z nich się utrzymują.

    Naprawdę tak myślisz? To ile wy płacicie za ten rachunek?
    Nie za gorące to masło?

  • 12. Data: 2010-08-20 19:26:21
    Od: Raff <r...@g...com>

    On 20 Sie, 17:40, Przemyslaw Frasunek <venglin
    +use...@freebsd.lublin.pl> wrote:

    > Nie. Konta masowe :) Chodzi o to, ze dostajesz wygenerowana pule np. 2000
    > numerow kont. Kasa, ktora na nie wplywa trafia z automatu na konto glowne.
    > Ty zas dostajesz codziennie plik CSV, w ktorym jest lista wplat, wraz z numerem
    > konta.

    Pogadaj z BZWBK. Oni na pewno mają taką ofertę.
    R.

  • 13. Data: 2010-08-20 20:16:25
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    cef pisze:

    > Naprawdę tak myślisz?

    Ja nie myślę, ja wiem - mam lata doświadczenia w tym względzie. Jak
    również mam lata doświadczenia poprzednio w wielkim oddziale Pekao,
    gdzie nie dało się załatwić nic...

    > To ile wy płacicie za ten rachunek?

    Coś koło 30 zł.

    --
    MiCHA

  • 14. Data: 2010-08-20 20:25:19
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Fri, 20 Aug 2010 22:16:25 +0200, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

    > Coś koło 30 zł.

    No to ich rzeczywiscie utrzymujesz! :D

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 15. Data: 2010-08-20 20:47:46
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Norbert pisze:

    > No to ich rzeczywiscie utrzymujesz! :D

    Mam takich rachunków kilka. Do tego dochodzą opłaty za przelewy krajowe
    i zagraniczne, zarabiają na spreadzie (choć niewiele, bo zwykle wiem ile
    mogę wynegocjować...), no i oczywiście zarabiają na depozycie... :-)

    --
    MiCHA

  • 16. Data: 2010-08-20 20:52:29
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <m...@m...waw.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:i4mplj$p0c$...@i...gazeta.pl...

    > Mam takich rachunków kilka. Do tego dochodzą opłaty za przelewy krajowe i
    > zagraniczne, zarabiają na spreadzie (choć niewiele, bo zwykle wiem ile
    > mogę wynegocjować...), no i oczywiście zarabiają na depozycie... :-)

    No to nie tylko utrzymujesz ten oddział ale pewnie jeszcze i z 1/10
    centrali.... :D

  • 17. Data: 2010-08-20 22:29:04
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 20.08.2010 Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> napisał/a:

    > Mam takich rachunków kilka. Do tego dochodzą opłaty za przelewy krajowe
    > i zagraniczne, zarabiają na spreadzie (choć niewiele, bo zwykle wiem ile
    > mogę wynegocjować...), no i oczywiście zarabiają na depozycie... :-)

    Faktycznie, pół banku finansujesz z tej swojej małej fortunki...
    --
    Samotnik

  • 18. Data: 2010-08-21 08:54:29
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Ja nie myślę, ja wiem Coś koło 30 zł.

    Chyba przeceniasz swój wkład w budżet czteroosobowej jednostki :-)
    Po prostu mają szansę zapamiętać swoich klientów,
    bo jest ich niewielu i starają się być mili.

  • 19. Data: 2010-08-21 22:11:51
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 20-08-2010 21:26, Raff pisze:

    > Pogadaj z BZWBK. Oni na pewno mają taką ofertę.
    > R.
    Bank BPH - konto z obsługą płatności masowych 50 zł/m-ci nie ma
    ograniczeń w ilości rachunków - sam je generujesz na podstawie
    pierwszych 12 cyfr (oczywiście po liczbie kontrolnej zawartej w
    pierwszych dwóch). Pozdrawiam Dan

  • 20. Data: 2010-08-23 14:52:00
    Od: gumis <t...@o...eu>

    Przemyslaw Frasunek pisze:
    > Szukam dobrego (i w miare taniego) konta dla spolki z o.o. Istotne
    > sa dla mnie nastepujace kryteria:

    My używamy bph i nie mamy zastrzeżeń.
    Automatem ściągamy z bph dane i po obrobieniu lądują w naszej bazie. BPH
    wystawia plik tekstowy separując kolejne pozycje przecinkiem (nie znam
    się na bankowości ale pewnie to jakiś standard).
    W sezie (jesteś w kike ? ) jest oferta ramowa z podanym cennikiem. Nie
    wiem czy da się coś z tych opłat urwać ale jak Cię to interesuje to
    zapytam się zarządu.
    pozdrawiam
    Tomasz Gumułka