  • 11. Data: 2006-05-05 15:23:55
    Temat: Re: konto dla studenta - tym razem konkretnie ;)
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    Przemek napisał(a):

    > Oj z tą każdą wioską to się mylisz. Nawet w miejscowościach
    > "wakacyjnych" czasami nie ma. PKO BP to się zgodzę, ale nie Pekao SA.

    Być może, ale na pewno łatwiej na prowincji znaleźć Pekao, niż Euronet
    czy BZWBK, co do PKO BP się nie wypowiem, bo nie korzystam. ;)

    ch.

  • 12. Data: 2006-05-06 06:55:21
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    LPoD napisał(a):

    > Być może, ale na pewno łatwiej na prowincji znaleźć Pekao, niż Euronet
    > czy BZWBK, co do PKO BP się nie wypowiem, bo nie korzystam. ;)

    A, że łatwiej to masz rację ;)
    Przemek

  • 13. Data: 2006-05-06 09:08:22
    Od: mati-006 <l...@g...NOSPAM.pl>

    No więc sobie poczytałem trochę i tak:
    pkosa - konto akademickie - te 200zl/mc obowiązkowych wpłat :/
    chyba że zapodam zlecenie stałe spowrotem na konto rodziców, ale to już
    jest kombinowanie którego jednak chciałbym uniknąć

    I właśnie - jak jest z dostępnością do bankomatów na "zatylczach"?
    Bo z tego co piszecie to najłatwiej znaleźć pkobp, potem pkosa, potem
    euronet i BZWBK. Ale w pkobp konta nie założę :)

    Jeśli chodzi o kwoty pobierane z bankomatów, to obejdzie się bez
    możliwości pobierania małych kwot, 50/100/150.. by mi w zupełności
    wystarczyło, byle tylko prowizji nie było albo była jak najmniejsza :)

    Powiadomienie sms-em - myślałem że za darmo, ale w takim razie zonk. A
    czy istnieje coś takiego jak dostęp do konta i obsługa via wap? Bo
    zabawa z sms-ami zwrotnymi jednak jest bardziej uciążliwa od jednego
    bookmarka w komórce.

    --
    pozdrawiam //
    ////// ///// //// @ \+ longraider()gazeta.NOSPAM.pl +/

  • 14. Data: 2006-05-06 09:21:32
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    mati-006 napisał(a):

    > I właśnie - jak jest z dostępnością do bankomatów na "zatylczach"?
    > Bo z tego co piszecie to najłatwiej znaleźć pkobp, potem pkosa, potem
    > euronet i BZWBK. Ale w pkobp konta nie założę :)

    Dokładnie tak jak piszesz.

> [...]
    > czy istnieje coś takiego jak dostęp do konta i obsługa via wap? Bo
    > zabawa z sms-ami zwrotnymi jednak jest bardziej uciążliwa od jednego

    Jest obsługa przez WAP w opisywanym przeze mnie MultiBanku.

    Przemek

  • 15. Data: 2006-05-06 20:08:34
    Od: "rzeka3m" <r...@e...pl>

    w bph sezam student za darmo konto

  • 16. Data: 2006-05-07 06:50:30
    Od: "Jelcyn" <r...@o...pl>

    > w bph sezam student za darmo konto

    ???
    To chyba zart?
    Mi co miesiac pobieraja 5 zl za obsluge karty i 4.20 za prowadzenie konta

    --
    Jelcyn
    www.jelcyn.com * www.gourl.org

  • 17. Data: 2006-05-07 18:44:41
    Od: "robak" <r...@u...com.pl>

    Dokladnie, jest bardzo drogie, dlatego dziewczynie przenosze konto do Mbanku

  • 18. Data: 2006-05-08 19:54:24
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-05-07 08:50, osobnik Jelcyn stwierdził, iż:
    > To chyba zart?

    Nie.

    > Mi co miesiac pobieraja 5 zl za obsluge karty i 4.20 za prowadzenie konta

    Za kartę się płaci (2zł/m-c + ewentualne ubezpieczenie, jeśli z niej nie
    korzystasz), ale sam rachunek jest za 0zł.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl