  • 1. Data: 2002-11-25 14:15:26
    Temat: konto eur + pln
    Od: m...@p...onet.pl

    w procesie rejestracji firmy nadszedl czas na odwiedzenie banku i zalozenie
    konta firmowego.

    Czy moge prosic o wskazanie drogi.
    Potrzebuje konto w pln do placenia swiadczen ZUS i podatku do US,
    jednak potrzebne mi rowniez eur, ze wzgledu na kontrakty z zagranicznymi firmami

    Czy w takim wypadku jest nie jest lepsze poszukanie banku "marmurowego" i
    zalozenie dwoch kont?
    Na ktory bank powinien pasc moj wybor?

    Moze macie jakies sugestie, porady?
    Bede wdzieczny

    Pozdrawiam,
    MRD

  • 2. Data: 2002-11-25 14:28:49
    Temat: Re: konto eur + pln
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Moze macie jakies sugestie, porady?
    > Bede wdzieczny

    Czyli - marmurek - konto zlotowkowe i np. subkonto walutowe w Euro.

    Jesli lubisz Internet - obejrzyj oferte (bo jesli dobrze zrozumialem -
    chodzi ci o DG) www.nordeabank.pl i www.multibank.pl - oba maja
    mozliwosc przelewow walutowych przez Internet.

    Zawsze mozesz sobie zalozyc tez rachunek w ktoryms z wirtualnych i
    darmowy rachunek walutowy w marmurku - np z dostepem przez Inet
    (www.bzwbk.pl) - lub bezposrednio w jakims marmurku.

    Pozdrawiam!

  • 3. Data: 2002-11-25 15:01:29
    Od: m...@p...onet.pl

> [...]
    > chodzi ci o DG) www.nordeabank.pl i www.multibank.pl - oba maja
    > mozliwosc przelewow walutowych przez Internet.

    lubie net, ale czy w przypadku DG nie jest lepszym rozwiazaniem tradycyjny bank?
    Jesli np. w przyszlosci w gre wchodzilyby kredyty inwestycyjne to wolalbym miec
    mozliwosc porozmawiania z odpowiednia osoba

    natomiast mozliwosc przelewow przez siec nie bylaby taka zla.
    Chodzi o to, ze wogole nie znam oferty bankow.

    MRD

    P.S.
    juz klikam poczytac oferty nordea i multi

  • 4. Data: 2002-11-25 15:13:51
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    >
    > natomiast mozliwosc przelewow przez siec nie bylaby taka zla.
    > Chodzi o to, ze wogole nie znam oferty bankow.

    Te dwa banki - jak najbardziej sa "marmurkowe", co wiecej ich oferta
    raczej cie pozytywnie zaskoczy.
    Jesli masz oddzial w swoim miescie (Multibank ma ich teraz jakos ok.
    20) - sprawdz ich oferte, mysle, ze warto.
    Podobnmie z Nordea - chociaz ta moim zdaniem troche droga jest i w
    porownaniu z Multi ma ubozsza oferte prodie uktowa.

    Jesli zas masz obie placowki w miescie - idz do jednej, idz do drugiej
    i zobacz jak cie obsluza :)

    Zawsze tez mozesz isc np do PKO BP (chociaz tam te kolejki sa straszne
    :)

  • 5. Data: 2002-11-25 15:16:12
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Zawsze tez mozesz isc np do PKO BP (chociaz tam te kolejki sa
    straszne
    > :)

    I to pisze jak najbardziej serio! :)
    PKO BP jakby nie patrzec oferte podstawowa ma niezla, oprocentowanie
    tez. JEsli znajdziesz jakas mniej zapelniona placowke...