  • 1. Data: 2003-07-01 05:20:39
    Temat: konto-firma zagraniczna
    Od: "Radeon" <r...@t...pl>

    Bylem dzis w Kredyt Banku chcac otworzyc w imieniu firmy zagranicznej konto.
    Dostarczylem tlumaczenie przysiegle ichniego KRS co mialo byc wystarczajacym
    dokumentem do otworzenia konta.

    Jednak po konsultacjach z radca prawnym powiedziano mi, ze firma zagraniczna
    nie moze otworzyc konta w polskim banku poniewaz nie ma pozwolenia na
    dzialanosc gospodarcza na terenie Polski i moze otworzyc konto jedynie
    poprzez oddzial polski jesli taki ma.

    Czy tak rzeczywiscie jest i nie ma mozliwosci otworzenia konta, jesli takowa
    jest to na jaki punkt prawa baankowego sie powolac?

    Radeon

  • 2. Data: 2003-07-01 09:05:49
    Temat: Re: konto-firma zagraniczna
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Radeon" <r...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    konto.
    > Dostarczylem tlumaczenie przysiegle ichniego KRS co mialo byc

    A pelnomocnictwo tez masz ?

> [...]
    takowa
    > jest to na jaki punkt prawa baankowego sie powolac?

    IMHO sprawdz prawo dewizowe. Przeciez to powinno byc konto dla
    nie-rezydenta.
    Zagadaj w innym banku.

    Karol

    Karol

  • 3. Data: 2003-07-01 13:47:04
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Bylem dzis w Kredyt Banku chcac otworzyc w imieniu firmy zagranicznej
    konto.

    Idź do Fortisa - AFAIK prowadzą konta dla nierezydentów, a z takim
    przypadkiem tu właśnie mamy do czynienia.

    Pix