  • 1. Data: 2006-10-10 23:23:02
    Temat: konto firmowe
    Od: Raf256 <s...@r...invalid>

    Witam,
    co polecacie jako konto firmowe - to z mBank czy Inteligo?
    A może warto w obu bankach?

    Istotna jest możliwość przyjmowania płatności internetowych (aby posiadacze
    konto w inteligo i mbanku mogli szybko i wygodnie z strony www wpłacać na
    konto firmy), oraz wygoda używania i niezbyt wysokie opłaty np. miesięczne.

    Na koncie będą niewielki kwoty (czyli: lepiej niskie koszty stałe i niski
    procent niż wysoki procent ale wysokie koszty bo procenty czy 0.00% czy te
    0.5% - i tak niewiele zmieniają)

    --
    Raf256

  • 2. Data: 2006-10-11 08:30:23
    Temat: Re: konto firmowe
    Od: "platini76" <p...@g...pl>

    Raf256 <s...@r...invalid> napisał(a):

> [...]
    > procent niż wysoki procent ale wysokie koszty bo procenty czy 0.00% czy te

    Dla Twoich potrzeb lepsze (tansze) bedzie konto w mBanku. W mBanku nie ma
    oplaty miesiecznej za prowadzenie, przelewy sa tansze, nizsze sa tez koszty
    wyciagania gotowki z bankomatow.

    platini

  • 3. Data: 2006-10-11 17:34:28
    Od: "jst" <l...@W...pl>

    > Dla Twoich potrzeb lepsze (tansze) bedzie konto w mBanku. W mBanku nie ma
    > oplaty miesiecznej za prowadzenie, przelewy sa tansze, nizsze sa tez
    > koszty
    > wyciagania gotowki z bankomatow.

    Bez jaj . mBank przecież nie ma prawie placówek , a Inteligo ma drogie
    przelewy. Jak ktoś chce miec tanie konto firmowe to wybrac jakiś tani bank
    jako wpłatomat i do tego plus biznes konto vw bank. Ale zależy co się
    chce - nie ma jednoznacznej odpowiedzi na tak postawione pytanie.

    pzdr

  • 4. Data: 2006-10-11 18:09:17
    Od: Raf256 <s...@r...invalid>

    jst <egja0m$gvk$1@inews.gazeta.pl> Wednesday 11 of October 2006 19:34

> [...]
    > jako wpłatomat i do tego plus biznes konto vw bank. Ale zależy co się
    > chce - nie ma jednoznacznej odpowiedzi na tak postawione pytanie.

    Wpłaty robią klienci, wypłaty to przelew na konto właścicieli, płatności to
    przelewy głównie ew. bankomat.

  • 5. Data: 2006-10-11 18:21:18
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > jako wpłatomat i do tego  plus biznes konto vw bank. Ale zależy co się
    > chce - nie ma jednoznacznej odpowiedzi na tak postawione pytanie.

    No bez jaj, VW do przyjmowania płatności internetowych
    typu mTransfer czy płacę z Inteligo??
    A VW to niby ile ma placówek?
    A wygoda? Czy VW dorobił się w końcu systemu online?
    Bo jeśli jeszcze nie, to ta wygoda jest wprost porażająca.

  • 6. Data: 2006-10-11 18:25:51
    Od: "jst" <l...@W...pl>

    > Wpłaty robią klienci, wypłaty to przelew na konto właścicieli, płatności
    > przelewy głównie ew. bankomat.

    Plus kont biznes Volkswagen Bank. Opłata roczna 36 zł za token i to
    wszystko. jedynie namęczyc sie trzeba z formularzami przy zakładaniu konta
    na ich stronie - jakis amator to robił

    pzdr
    j.

  • 7. Data: 2006-10-11 18:38:12
    Od: "jst" <l...@W...pl>

> [...]
    > A wygoda? Czy VW dorobił się w końcu systemu online?
    > Bo jeśli jeszcze nie, to ta wygoda jest wprost porażająca.

    mam w VW e-direct, plus konto i plusbiznes konto. przysłali mi ofertę dla
    biznes banking ale nie mam takich potrzeb. Jak ktoś nie ma dużej firmy z
    rozbudowaną strukturą to najlepsza oferta na rynku. Ale żeby było jasne:
    mają proste , funkcjonalne konta ale bez wodotrysków.

    pzdr

  • 8. Data: 2006-10-11 20:20:01
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > mam w VW e-direct, plus konto i plusbiznes konto. przysłali mi ofertę dla
    > biznes banking ale nie mam takich potrzeb. Jak ktoś nie ma dużej firmy z
    > rozbudowaną strukturą to najlepsza oferta na rynku.

    Bo tak napisali w Rzepie?
    Może dla Ciebie, ale czy również dla Rafa256, który zapewne planuje
    jakiś sklepik internetowy, czy po prostu sprzedaż przez Allegro?
    pisał o niewielkich kwotach, więc odsetki są w zasadzie nieistotne,
    kasę klienta na koncie w VW zobaczy do 3dni później niż w mB/I-go,
    a jak mu braknie 'na Zus'?
    Czy w VW ma szansę na jakikolwiek kredyt/debet?

    > Ale żeby było jasne:
    > mają proste , funkcjonalne konta ale bez wodotrysków.

    Co z tym online, jest w końcu?
    a debet w rachunku to wodotrysk?
    Dalej uważasz, że proponując Rafowi mB/I-go ktoś sobie jaja robi?
    Jak dla mnie jedynym jajcarzem w tym wątku jesteś Ty.
    Może jkolina jeszcze się dołączy?;-)))

  • 9. Data: 2006-10-11 21:31:48
    Od: "jst" <l...@W...pl>

    Jak dla mnie jedynym jajcarzem w tym wątku jesteś Ty.
    > Może jkolina jeszcze się dołączy?;-)))

    Trzymaj poziom dyskusji. Masz limit kredytowy w koncie, onlajnowość została
    poprawiona - o czym już dawno na grupie było. Zgodze sie z Tobą, że oferta
    dla wielu będzie zbyt uboga. I bez emocji proszę bo mam czasami wrażenie, że
    jak pisze się na grupie o VolkswagenBanku to konkurencja zaczyna nachalnie
    obrzydzać tą ofertę. Zawsze można założyć sobie konto firmowe w ING czy
    jakimś PKO i zapłacić rocznie ZE 2000 zł za konto.

    pzdr

  • 10. Data: 2006-10-11 21:50:34
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Jak dla mnie jedynym jajcarzem w tym wątku jesteś Ty.
    >
    > Trzymaj poziom dyskusji. Masz limit kredytowy w koncie ...

    Firmowym???
    To jakiś tajny kredyt, że na stronie VW o nim ani słowa?
    I to ma być _ten_ poziom? - dyskusje o nieistniejacych usługach?