  • 11. Data: 2003-11-13 15:50:20
    Temat: Re: konto inteligo vs ekonto mbanku
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...WYTNIJ.pl>

    > Swoją drogą, jeśli dobrze pamiętam to ty sama "męczysz" się dodatkowo
    > w inteligo?

    Kurczę, czemu naród na pbb podchodzi do wybóru banku, jak do konkursu
    piękności?

    Dla przykładu moje lekko licząc 10 przelewów miesięcznie dyskwalifikuje
    Inteligo _do_tego_celu_ przy obecnej ofercie rynkowej, co nie zmienia faktu
    że bardzo sobie cenię ten bank za możliwość korzystania z bankomatów PKO BP.
    Poza tym zawsze warto jest meć odłożone parę groszy na zapasowym koncie -
    choćby z powodu awarii jednego lub drugiego systemu bankowego, czy kradzieży
    karty.

    Miłego dnia
    Tomek

    Ps. Dla proszącego o radę - obydwa, ewentualnie jeszcze VWBank.

  • 12. Data: 2003-11-13 15:52:07
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    > A może wy wiecie jaki jest powód pojawiania się przy próbie
    > odczytania wyciągu z inteligo czarnego ekranu z otrzeżeniem "ktoś
    > niepowołany cośtam majstrował". Naprawdę ktoś zmienił zawartość
    > pliku, czy może to efekt uboczny czegoś niegroźnego?

    Od niedawna wyciągi przychodzą z podpisem cyfrowym. Komunikat dostałeś
    prawdopodobnie dlatego, że podpis się nie zgodził z mailem. A to z
    kolei najczęściej się zdarza gdy masz konto na jakiejś interii czy
    czymś takim i ktoś dopisuje do maili reklamy, przez co się oczywiście
    zmieniają...

  • 13. Data: 2003-11-13 18:09:47
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Marcin Kasperski <M...@s...com.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:8...@c...softax.local...

> [...]
    > kolei najczęściej się zdarza gdy masz konto na jakiejś interii czy
    > czymś takim i ktoś dopisuje do maili reklamy, przez co się oczywiście

    No właśnie, na jakiejś interii. Muszę zmienić mail w inteligo. Wiedziałem,
    że to nic groźnego ;-). Ciekawe co by wymyślili na infolinii...

  • 14. Data: 2003-11-13 18:14:46
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    > No właśnie, na jakiejś interii. Muszę zmienić mail w
    > inteligo. Wiedziałem, że to nic groźnego ;-). Ciekawe co by
    > wymyślili na infolinii...

    Akurat ten problem zdaje się znają.

  • 15. Data: 2003-11-16 16:35:15
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 13 Nov 2003 01:15:39 +0100, "sas" <s...@p...pl> wrote:

    >To "świetna propozycja"! Gwarantuję, że wygra INTELIGO!

    Gwarantujesz? Czym?
    Ja miałem oba: mBank prawie od początku i Inteligo jeszcze za czasów
    BGB. Teraz mam xx11402004xxx... :-)

    >Ale niech nasz kolega potestuje i osądzi najlepiej sam. Amen.

    No właśnie. Po co gwarancja?
    --
    Jarek Andrzejewski