  • 1. Data: 2011-02-22 09:59:02
    Temat: konto internetowe dla sp. z o.o.
    Od: "nzp" <n...@o...eu>

    Szukam informacji gdzie założyć konto internetowe dla sp. z o.o. Większość
    miejsc gdzie próbowałem pod hasłem "konto firmowe" jako konto dla działalności
    gospodarczej. Mogę prosić o poradę?

  • 2. Data: 2011-02-22 09:59:32
    Temat: Re: konto internetowe dla sp. z o.o.
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Szukam informacji gdzie założyć konto internetowe dla sp. z o.o.

    volkswagen

  • 3. Data: 2011-02-22 10:10:51
    Od: n...@o...eu

    > Szukam informacji gdzie założyć konto internetowe dla sp. z o.o. Większość
    > miejsc gdzie próbowałem pod hasłem "konto firmowe" jako konto dla działalności
    > gospodarczej. Mogę prosić o poradę?

    oczywiście tak trochę bez sensu nie dodałem, że chodzi mi o to, żeby było
    bezpłatne i bez ukrytych kosztów. przelewy po 1 zł mi nie przeskzadzają

  • 4. Data: 2011-02-22 10:28:17
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    n...@o...eu wrote:

    > oczywiście tak trochę bez sensu nie dodałem, że chodzi mi o to, żeby było
    > bezpłatne i bez ukrytych kosztów. przelewy po 1 zł mi nie przeskzadzają

    Volkswagen.
    Musisz tylko pamiętać, że do całkowitej bezpłatności (oprócz karty
    debetowej, bo ta kosztuje 40 zł i nic nie można z tym zrobić)
    trzeba najpierw założyć (*całkowicie* bezpłatne) konto prywatne
    ("direct"), do którego dostaniesz (całkowicie bezpłatny) token (bo
    token wydany do firmowego jest płatny).
    A potem założysz firmowe "plus" i tego samego, prywatnego tokena
    będziesz używać do wszystkich kont, jakie będziesz miał w VW .

    Sam używam do spółki zoologicznej od lat. Ma również opcję obsługi
    zbiorowego zatwierdzania operacji (wybrany podzbiór osób z
    określonego zestawu). I każda może mieć darmowy token na tej
    zasadzie. Oczywiście, to jest ważne jak się spółka trochę
    rozrośnie :-)

    witrak()

  • 5. Data: 2011-02-22 10:58:18
    Od: n...@o...eu

> [...]
    > trzeba najpierw założyć (*całkowicie* bezpłatne) konto prywatne
    > ("direct"), do którego dostaniesz (całkowicie bezpłatny) token (bo

    a z karty debetowej nie można zrezygnować? na CH mi ona?

  • 6. Data: 2011-02-22 11:44:45
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    n...@o...eu wrote:

    > a z karty debetowej nie można zrezygnować?

    Przeciwnie, jeśli potrzebujesz musisz o nią wystąpić :-)

    > na CH mi ona?

    Hm, a jak chcesz kasę wyciągnąć, a nie masz wpływów gotówkowych
    (co jest częstym przypadkiem w niektórych biznesach), albo masz
    chęć zapłacić kartą zamiast nosić worek gotówki ?

    witrak()

  • 7. Data: 2011-02-22 12:27:15
    Od: n...@o...eu

> [...]
    > (co jest częstym przypadkiem w niektórych biznesach), albo masz
    > chęć zapłacić kartą zamiast nosić worek gotówki ?

    ok. na szczęście u mnie to nie występuje.