  • 1. Data: 2011-02-02 11:51:31
    Temat: konto optymalne OpenFinance opłata za prowadzenie ?
    Od: "PiotrF" <u...@w...pl>

    Witam

    Zgodnie z regulaminem pobierają opłatę 10zł/msc za niewykonanie w sumie
    transakcji kartą na kwotę niższą niż 400zł

    Czy ktoś został już uraczony taką opłatą ?

    Zdażyło mi się 2 miesiące temu wykonać transakcji tylko na kwotę 300zł i
    nienaliczyli opłaty
    Kolega mowi że też mu nienaliczyli.
    Puki co fajnie jest ale może dowalą na koniec roku za całość ?

    I jeszcze jedno liczy się data operacji kartą czy data księgowania
    transakcji ?

    dzieki za wyjasnienia
    Piotrf

  • 2. Data: 2011-02-02 12:22:11
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 2 Lut, 12:51, "PiotrF" <u...@w...pl> wrote:

    > Zgodnie z regulaminem pobieraj op at 10z /msc za niewykonanie w sumie
    > transakcji kart na kwot ni sz ni 400z
    > Czy kto zosta ju uraczony tak op at ?

    Ale tylko przy koncie z nagrodą.

    > I jeszcze jedno liczy si data operacji kart czy data ksi gowania
    > transakcji ?

    Księgowania.

  • 3. Data: 2011-02-02 21:19:47
    Od: DanW <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-02 13:22, Tomek z Wawy pisze:

    > Ale tylko przy koncie z nagrodą.

    > Księgowania.
    U mnie księgowanie czasami następuje dopiero po reklamacji - takiego
    bur.... to jeszcze nie widziałem, a z wielu Banków korzystałem.