  • 1. Data: 2011-12-03 08:15:50
    Temat: Re: konto osobiste na 2012
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-12-03, Crimson <r...@g...pl> wrote:

    > Jaki bank dla założenia konta osobistego szanowne gremium poleca?
    > Im więcej czytam tym bardziej się gubię w ofertach.
    > Potrzebuję:
    > marmurka do wpłat,
    > jakiekolwiek karty płatniczej,
    > dobrej dostępności przez net,
    > bezpieczeństwa gdy zapłonie Rzym,
    > zero opłat,
    > wiśnia mile widziana ;)

    A jakie jesteś gotów warunki spełnić za te "zero opłat"?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2011-12-03 09:17:42
    Od: "Crimson" <r...@g...pl>

    On 2011-12-03, Crimson <r...@g...pl> wrote:

> [...]
    > zero opłat,
    > wiśnia mile widziana ;)

    A jakie jesteś gotów warunki spełnić za te "zero opłat"?

    lanie co miesiąc 3k

  • 4. Data: 2011-12-03 09:53:02
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-12-03 10:17, Crimson pisze:

    > A jakie jesteś gotów warunki spełnić za te "zero opłat"?
    >
    > lanie co miesiąc 3k

    <http://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidualn
    i/konta-osobiste/konto-osobiste/>
    Bez opłat jeżeli są wpływy 1000 zł i jedna płatność kartą debetową.
    Trzeba wyłączyć ubezpieczenie karty inaczej od drugiego miesiąca
    po 2,99 zł/m-c.
    Wiśnia mille polega na zwrocie 3% wydatków kartą, warunki zwrotu
    też pod tym linkiem.
    Dostęp do netu zobaczysz w demo systemu, a co do bezpieczeństwa gdy
    zapłonie Rzym (oraz Ateny, Madryt i inne stolice) to IMHO takich
    kont nie robią.

  • 5. Data: 2011-12-03 09:55:38
    Od: Crimson <r...@w...pl>

    Millenium idzie na sprzedaż

    http://banki.wp.pl/kat,6602,title,Millennium-na-sprz
    edaz,wid,13111178,wiadomosc.html?ticaid=1d7db&_ticrs
    n=5

  • 6. Data: 2011-12-03 10:05:35
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-12-03 10:55, Crimson pisze:
    > Millenium idzie na sprzedaż

    Ale co to zmienia? Że przyjdą Ruscy i pieniądze znikną jak zegarki ;-) ?
    Z resztą tytułem wątku jest "konto osobiste na 2012" a nie na zawsze.
    Jeżeli warunki prowadzenia albo moneyback zniknie to konto się zamknie.

  • 7. Data: 2011-12-03 11:12:13
    Od: Sławek <s...@g...pl>

    Użytkownik "Crimson" napisał w wiadomości grup

[...]

    ODP: Inteligo

    -- Sławek