  • 1. Data: 2006-04-18 08:21:12
    Temat: konto w GBP
    Od: Azazel <a...@g...pl>

    Witam!
    Tak się rozglądam gdzie by tu założyć konto dla przechowania paru GBP.
    Tak na pierwszy rzut oka znalazłem w Nordei, BZ WBK i PKO BP. W dwóch
    pierwszych przypadkach na stronach internetowych banki chwalą się, iż są
    to konta bezpłatne (zarowno założenie jak i prowadzenie). Co do PKOBP
    taryfa opłat i prowizji jest zaszyta gdzieś w ich serwisie internetowym.
    Reasumując co do BZ WBK i Nordei - czy są u nich jakieś kruczki, którymi
    się nie chwalą w serwisie internetowym? Czy ew. są jakieś jeszcze banki,
    które możecie polecić do założenia konta w funtach brytyjskich?
    Pozdrawiam
    A.

  • 2. Data: 2006-04-18 17:17:57
    Temat: Re: konto w GBP
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Azazel"
> [...]
    > GBP.

    > Reasumując co do BZ WBK i Nordei - czy są u nich jakieś kruczki,

    w Nordei nie ma zadnych kruczkow - zakladasz konto wal. lub lokatę
    i nic cie to nie kosztuje
    *** blad ***