  • 11. Data: 2004-06-07 19:48:28
    Temat: Re: konto w bos
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Glenn <g...@b...pl> wrote:

    > Nie można nie znaczy to samo co nie wolno ;-))) A poza tym co? Mają
    > zapis w regulaminie karty zabraniający dokonywania transakcji
    > zdalnych?

    Nie mają.

    a na dodatek:

    §17.
    Transakcję przy użyciu Karty uważa się za dokonaną z chwilą odczytania
    danych zakodowanych na pasku magnetycznym i:

    1.. złożenia podpisu na dokumencie - w wypadku gdy transakcja jest
    dokonywana w punkcie handlowo-usługowym lub w kasie banku;
    2.. wprowadzenia numeru PIN - w przypadku użycia Karty w bankomacie lub
    przy dokonywaniu transakcji w specjalnym urządzeniu elektronicznym
    wymagającym weryfikacji numeru PIN.

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    .-) Oczko mu się odlepiło! Temu misiu!

  • 12. Data: 2004-06-07 19:51:58
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm> wrote:

> [...]
    > 2.. wprowadzenia numeru PIN - w przypadku użycia Karty w bankomacie
    > lub przy dokonywaniu transakcji w specjalnym urządzeniu elektronicznym

    Heh, za szybko się kliknęło.

    Tytułem komentarza: nie ma zakazu transakcji zdalnych, ale z definicji
    regulaminowej to wyraźnie wynika. To znaczy, że transakcja bez użycia paska
    magnetycznego jest traktowana jako niedozwolona.

  • 13. Data: 2004-06-08 08:01:54
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    paska
    > magnetycznego jest traktowana jako niedozwolona.

    A gdzieś z tego co zacytowałeś wynika, że niedozwolona ;-))) . Toż to tylko
    definicja transakcji kartą. Dla mnie z tego zapisu wynika, że transakcja
    zdalna nie jest dla Fortisa (w myśl ich regulaminu) w ogóle transakcją
    kartą ;-))))) A tak poważnie, to podejrzewam, że odblokowali transakcje
    zdalne, ale regulamin nie uległ zmianie choć jak widać powinien.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn