  • 1. Data: 2012-02-02 12:38:45
    Temat: konto24.pl/BZWBK - zamknięcie
    Od: p <a...@d...pl>

    Witam

    Chciałbym zamknąć konto24.pl w BZWBK. Poinformowali mnie, że można to
    zrobić tylko osobiście, w oddziale.
    Ewentualnie - przez notariusza. W umowie nie ma jednak nic o tym, że
    trzeba osobiście zamykać rachunek.
    Czy wysłanie listem poleconym podpisanego oświadczenia o odstąpieniu od
    umowy rachunku będzie skuteczne ?

    Pozdrawiam, Paweł

  • 2. Data: 2012-02-02 12:59:38
    Temat: Re: konto24.pl/BZWBK - zamknięcie
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    p <a...@d...pl> writes:

> [...]
    > trzeba osobiście zamykać rachunek.
    > Czy wysłanie listem poleconym podpisanego oświadczenia o odstąpieniu

    Ujmę to tak: zamknąłem w bzwbk ze 3 czy 4 konta w ten sposób.

    KJ

    KRETYNIZM - ułomność predysponująca często do wampiryzmu
    (J.Collin de Plancy "Słownik wiedzy tajemnej")

  • 3. Data: 2012-02-02 14:22:02
    Od: p <a...@d...pl>

    Dzięki za odpowiedź.

    Przy zakładaniu rachunku dostałem wzór odstąpienia od umowy.
    Czy takie pisemko będzie odpowiednie ?
    ________

    Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego

    Ja, niżej podpisany [imię i nazwisko], zamieszkały 00-000 Miasto, ul.
    Ulica 1/1, oświadczam niniejszym, że odstępuję od Umowy rachunku
    oszczędnościowo-rozliczeniowego: 11 1111 1111 1111 1111 1111 1111
    zawartej w dniu xx-xx-xxxxr. między mną a Bankiem Zachodnim WBK S.A. z
    siedzibą we Wrocławiu, Rynek 9/11, 50-950 Wrocław.

    Miejscowość i data podpisania oświadczenia Podpis Posiadacza
    ________

    W jednym czy w w dwóch egzemplarzach ?

  • 4. Data: 2012-02-02 14:40:07
    Od: Łukasz <s...@g...pl>

    W dniu 2012-02-02 15:22, p pisze:

    Hej.

    > Dzięki za odpowiedź.
    >
    > Przy zakładaniu rachunku dostałem wzór odstąpienia od umowy.
    > Czy takie pisemko będzie odpowiednie ?

    Nie. Nie odstępujesz od umowy w rozumieniu ustawy "konsumenckiej", a
    rozwiązujesz umowę.

    Ja rozwiązywałem umowę z BZWBK wysyłając poleconym "wypowiedzenie umowy"
    sformułowane w jednym zdaniu.

    --
    Łukasz

  • 5. Data: 2012-02-02 14:46:49
    Od: p <a...@d...pl>

    > Nie. Nie odstępujesz od umowy w rozumieniu ustawy "konsumenckiej", a
    > rozwiązujesz umowę.
    >
    > Ja rozwiązywałem umowę z BZWBK wysyłając poleconym "wypowiedzenie umowy"
    > sformułowane w jednym zdaniu.

    Ok, dzięki. Czy mógłbyś przytoczyć tutaj to zdanie ?

  • 6. Data: 2012-02-03 10:29:07
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 02 Feb 2012 15:46:49 +0100, p <a...@d...pl> wrote:

    >Ok, dzięki. Czy mógłbyś przytoczyć tutaj to zdanie ?

    "Wypowiadam umowę rachunku nr X" + data + podpis + Twoje dane (ja
    podaję zwykle imię, nazwisko, adres i telefon) + adresat (nazwa
    banku).
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 7. Data: 2012-02-03 11:31:35
    Od: Łukasz <s...@g...pl>

    W dniu 2012-02-02 15:46, p pisze:

    > Ok, dzięki. Czy mógłbyś przytoczyć tutaj to zdanie ?

    "Zgodnie z par. XXX pkt. xxx umowy/regulaminu ... wypowiadam umowę ....
    nr .... z dnia ...."

    Oczywiście w nagłówku Twoje dane i dane adresata (banku).

    --
    Łukasz

  • 8. Data: 2012-02-03 23:15:09
    Od: p <a...@d...pl>

    > "Wypowiadam umowę rachunku nr X" + data + podpis + Twoje dane (ja
    > podaję zwykle imię, nazwisko, adres i telefon) + adresat (nazwa
    > banku).

    Dzięki

  • 9. Data: 2012-02-03 23:15:24
    Od: p <a...@d...pl>

  • 10. Data: 2012-02-03 23:56:40
    Od: p <a...@d...pl>

    Napisałem coś takiego:

    imię nazwisko Miasto, dnia, ...
    itd

    Bank Zachodni WBK S.A.
    ul. Rynek 9/11
    50-950 Wrocław

    Niniejszym wypowiadam umowę rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego o
    numerze ......., zwaną dalej umową, zawartą w dniu XX-XX-XXXXr. między
    mną a Bankiem Zachodnim WBK S.A. z siedzibą we Wrocławiu, Rynek 9/11,
    50-950 Wrocław.
    Jednocześnie, zgodnie z §32 pkt.3 umowy, nie wypowiadam umowy usług
    bankowości elektronicznej BZWBK24 i nie wypowiadam umowy rachunku
    oszczędnościowo-rozliczeniowego Konto24 walutowe w walucie USD.

    podpis