  • 1. Data: 2006-09-27 05:50:52
    Temat: koszty operacyjne i finansowe.
    Od: Piotr Kurzeja <p...@w...pl>

    Rozchodzi mi sie o regółke co to sa koszty operacyjne a co finansowe.
    Wiem co do nich zaliczamy ale ... potrzebuję paru zdań czym sa ...

  • 2. Data: 2006-09-27 06:24:32
    Temat: Re: koszty operacyjne i finansowe.
    Od: "platini76" <p...@N...gazeta.pl>

    Piotr Kurzeja <p...@w...pl> napisał(a):

    > Rozchodzi mi sie o regółke co to sa koszty operacyjne a co finansowe.
    > Wiem co do nich zaliczamy ale ... potrzebuję paru zdań czym sa ...

    Zajrzyj do ustawy o rachunkowości.

    platini

  • 3. Data: 2006-09-27 07:19:32
    Od: "Bartek" <b...@t...wytnij.tenbit.pl>

    > Rozchodzi mi sie o regółke

    a ortograficzne regUły ?

  • 4. Data: 2006-09-27 12:19:44
    Od: "Mario" <k...@p...fm>

    Piotr Kurzeja napisał(a):
    > Rozchodzi mi sie o regółke co to sa koszty operacyjne a co finansowe.
    > Wiem co do nich zaliczamy ale ... potrzebuję paru zdań czym sa ...

    lepej poszperaj w podręcznikach od rachunowości.

    k. finansowe - np. odsetki od kredytów
    k. operacyjne - związane z samą działalnością przedsiębiorstwa,
    np. koszty zakupu surowców, materiałów, wynagrodzenia
    info powyżej wyłącznie dla Twojej ogólnej informacji

    MARIO

  • 5. Data: 2006-09-27 12:28:53
    Od: "Bartek" <b...@t...wytnij.tenbit.pl>

    >np. koszty zakupu surowców, materiałów [...]

    zużycia, nie zakupu

  • 6. Data: 2006-09-27 12:41:06
    Od: Marcin Szczygieł <m...@w...szczygiel.info>

    Użytkownik "Bartek" <b...@t...wytnij.tenbit.pl> napisał w
    wiadomości news:efdqve$4oc$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > zużycia, nie zakupu

    Czyżby koszt zakupu surowców nie był kosztem operacyjnym?
    --
    pozdrawiam
    Marcin Szczygieł

  • 7. Data: 2006-09-27 16:00:57
    Od: "Bartek" <b...@t...wytnij.tenbit.pl>

    > Czyżby koszt zakupu surowców nie był kosztem operacyjnym?

    Zakup to zwiekszenie stanu, zuzycie to koszt

  • 8. Data: 2006-09-27 17:06:20
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    Bartek napisał(a):

    > Zakup to zwiekszenie stanu, zuzycie to koszt

    A koszt np. dowiezienia surowców w odpowiednie miejsce, to jest co?

    --
    Wojciech Bancer

  • 9. Data: 2006-09-27 20:01:18
    Od: "Bartek" <b...@t...wytnij.tenbit.pl>

    > A koszt np. dowiezienia surowców w odpowiednie miejsce, to jest co?

    Koszt taki zwiekszy wartosc zapasu lub rozliczy sie proporcjonalnie do
    zużycia.

  • 10. Data: 2006-09-28 07:22:10
    Temat: Re: samozatrudnienie, 1. DG i ZUS
    Od: "platini76" <p...@g...pl>

    daniel <d...@w...pl> napisał(a):

    > Dlaczego? W zyciu nie prowadzilem DG. Rozumiesz umowe-zlecenie jakoforme DG?
    > Wyjasnij prosze

    Z tego co piszesz, to ani nie prowadziles DG, ani nie miales pracodawcy -
    miales zleceniodawce. Nie bylo miedzy wami stosunku pracy w rozumieniu kodeksu
    pracy. Zgodnie z Art. 18a ustawy o systemie ubezpieczeń spolecznych, mozesz
    korzystac przez 2 lata z obnizonych skladek.

    platini