  • 1. Data: 2012-10-31 10:07:06
    Temat: kreatywnej bankowosci w Raiffim ciag dalszy
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    Oddzial w Krakowie na Armii Krajowej. Nie wiem ktory to juz raz maja
    takie jazdy. Chce zamknac konto - panienka z okienka mowi, ze
    wypowiedzenie 60 dni i nie mozna krocej ani za porozumieniem stron.
    Prosze przelozonego (dyrektora oddzialu). On to samo. Dodatkowo
    powiedzial, ze moge zlozyc tutaj dyspozycje tego wypowiedzenie
    60-dniowego a pozniej zadzwonic na infolinie i oni to przyspiesza. No to
    nic, podpisalem. Karty mi oczywiscie nie zastrzegli - "zastrzeze sie po
    60 dniach". Ok, wrocilem i dzwonie na infolinie. A tutaj oczywiscie
    informacja, ze oddzial wprowadzil mnie po raz kolejny w blad i zle
    interpretuje nowy regulamin - te 60 dni obowiazuje jak bank rozwiazuje
    umowe. Dodatkowo infolinia dysponuje takimi samymi narzedziami jak
    oddzial i nie da sie niczego przyspieszyc. Jak zwykle wypytano ktory to
    oddzial i co dokladnie powiedzieli. Odnotowano w systemie. Ktory to juz
    raz, a nic sie nie poprawia... Maja oddzwonic za kilka dni i powiedziec
    kiedy konto zostanie zamkniete. Ja to mam pecha do tego "banku".

  • 2. Data: 2012-10-31 10:54:30
    Temat: Re: kreatywnej bankowosci w Raiffim ciag dalszy
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu środa, 31 października 2012 10:07:06 UTC+1 użytkownik neoniusz napisał:
> [...]
    > raz, a nic sie nie poprawia... Maja oddzwonic za kilka dni i powiedziec
    > kiedy konto zostanie zamkniete. Ja to mam pecha do tego "banku".

    Jedz do RB w Plazie - tam szybko, milo i panie usmiechniete ;)
    A karte od razu tna nozycami

    --
    pozdr.
    ls

  • 3. Data: 2012-10-31 10:58:59
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "neoniusz" napisał w wiadomości grup

    Oddzial w Krakowie na Armii Krajowej. Nie wiem ktory to juz raz maja
    takie jazdy. Chce zamknac konto - panienka z okienka mowi, ze
    [...]

    Jak miała na imię panienka? Pamiętasz? :)

  • 4. Data: 2012-10-31 14:56:14
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 31.10.2012 10:58, MarekZ wrote:
    > Oddzial w Krakowie na Armii Krajowej. Nie wiem ktory to juz raz maja
    > takie jazdy. Chce zamknac konto - panienka z okienka mowi, ze
    > [...]
    >
    > Jak miała na imię panienka? Pamiętasz? :)

    Bodajze Joanna, ale nie dam sobie glowy uciac. Taka blondyna mloda. Mam
    jej podpis i pieczatke na wypowiedzeniu, ale nie mam teraz tego ze soba
    bo wyjechalem na weekend i niestety nie moge sprawdzic - w niedziele sie
    moze udac ;)

  • 5. Data: 2012-10-31 14:57:06
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 31.10.2012 10:54, ls wrote:
    > Jedz do RB w Plazie - tam szybko, milo i panie usmiechniete ;)
    > A karte od razu tna nozycami

    W plazie podpisywalem umowe i rzeczywiscie sie zgodze - tam jest 10000x
    lepiej. Poszedlem tu, bo chcialem jeszcze zamknac przed koncem miesiaca
    i mialem najblizej. Zaluje.

  • 6. Data: 2012-10-31 15:03:57
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "neoniusz" napisał w wiadomości grup

> [...]

    > wyjechalem na weekend i niestety nie moge sprawdzic - w niedziele sie moze

    Dobra, bo ja tam je wszystkie znam (ogólnie są całkiem fajne). A może to
    była Jagoda, skoro blondyna? Będę wiedział z kogo się obśmiać przy
    najbliższej okazji, więc podrzuć to imię w wolnej chwili! Joanna też jest,
    ale chyba bardziej czarna w kwestii włosów (przynajmniej jak ja ostatnio ją
    widziałem).

  • 7. Data: 2012-10-31 15:24:47
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 31.10.2012 15:03, MarekZ wrote:

> [...]
    > najbliższej okazji, więc podrzuć to imię w wolnej chwili! Joanna też
    > jest, ale chyba bardziej czarna w kwestii włosów (przynajmniej jak ja

    Mila byla i "fajna" ale wiedzy merytorycznej to jej (i przelozonemu) nie
    zazdroszcze.
    W niedziele napisze albo Ci na priv podesle. Przy okazji jak bedziesz to
    zapytaj czy zebrali opier$%# z centrali ;)

  • 8. Data: 2012-11-01 10:54:58
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 31 Oct 2012 15:24:47 +0100, neoniusz napisał(a):

> [...]
    > W niedziele napisze albo Ci na priv podesle. Przy okazji jak bedziesz to
    > zapytaj czy zebrali opier$%# z centrali ;)

    Ja to widzę inny powód. Połączyli się z półbankiem, więc teraz są gdzieś
    w okolicach 3/4 banku a być może szala przechyla się jednak w stronę
    półbanku dalej :]

    --
    xbartx

  • 9. Data: 2012-11-04 20:48:26
    Od: neoniusz <n...@j...org>

> [...]
    > najbliższej okazji, więc podrzuć to imię w wolnej chwili! Joanna też
    > jest, ale chyba bardziej czarna w kwestii włosów (przynajmniej jak ja

    Jagoda rzeczywiscie, teraz papiery sprawdzilem.

  • 10. Data: 2012-11-05 00:46:48
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "neoniusz" napisał w wiadomości grup

    > Jagoda rzeczywiscie, teraz papiery sprawdzilem.

    Tak myślałem, że to wyczyn Jagódki. Dzięki. :-)