  • 1. Data: 2003-06-09 21:05:24
    Temat: kredyt
    Od: "fakturka" <F...@p...onet.pl>

    Czy może ktoś wyjaśnić jak to jest z kredytami, które spłacają nasze
    zaległe(wysokooprocentowane) kredyty lub inne zadłużenia urzędowe. Podobno
    to świetne rozwiązanie w trudnej sytuacji finansowej. Ale, ja w to tak do
    końca nie wierzę. Bank nie jest dobrą ciocią, która wyjmie z kieszeni da i
    się cieszy, że nam pomogła, Za tym coś się kryje - tylko co? Czekam na
    informację i ewentualne namiary na Bank.
    Fakturka

  • 2. Data: 2003-06-10 06:52:28
    Temat: Re: kredyt
    Od: "Micha" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "fakturka" <F...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > to świetne rozwiązanie w trudnej sytuacji finansowej. Ale, ja w to tak do

    Otóż są możliwości refinansowania (konsolidacji) wszystkich kredytów jakie
    posiadasz, ale są pewne wymogi. Zabezpieczenie hipoteczne to jeden z nich.
    Poza tym żaden bank nie da Ci kredytu jeśli jesteś na czarnej liście
    dłużników (BR) a tam trafia sie w związku z poważnymi zaległościami w
    spłatach zobowiązań.
    Opisz swoją sytuację, może da się coś zrobić.
    Pozdrawiam Jarek