  • 1. Data: 2005-06-23 15:22:34
    Temat: kredyt
    Od: "GD" <g...@o...pl>

    Witam,

    Czy istnieje bank udzielający kredytu / pożyczki na podstawie jednego
    dokumentu?

    pzdr. GD

  • 2. Data: 2005-06-23 15:23:20
    Temat: Re: kredyt
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    GD wrote:
    > Witam,
    >
    > Czy istnieje bank udzielający kredytu / pożyczki na podstawie
    > jednego dokumentu?

    Zależy jakiego "dokumentu" :-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 3. Data: 2005-06-23 16:57:01
    Od: zet <z...@z...pl>

    dowód osobisty

  • 4. Data: 2005-06-23 17:17:15
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    zet wrote:
    > dowód osobisty

    Jak w jakimś banku miałeś już kredyt i spłaciłeś terminowo, to może następny
    dostaniesz na "dowód".

    przyszłość/ Woody Allen

  • 5. Data: 2005-06-25 07:17:23
    Od: "krupex" <k...@W...pl>

    Jak brałeś jakiś sprzęt rtv-agd w jakimś lukasie lub GE , to byc może
    dostaniesz kredyt gotowkowy włśnie na sam dowód.
    Ostatnio przyszła do mnie ulotka że jestem "swietnym klientem RTV-EURO-AGD"
    i mogę dostać kredyt gotówkowy u nich za pośrednictwem GE Money Banku.

    Dumny jestem z tego że hej! :)

    pozdr
    krupex