  • 1. Data: 2016-03-02 13:26:59
    Temat: kredyt bankowy dla osoby z egzekucją komorniczą
    Od: n...@p...pl

    kandydat na kredytobiorcę ma najniższą rentę która
    na dodatek zajęta jest przez komornika (dostaje
    do ręki zaledwie 422,50 netto)

    w marcu renciści mają płącony dodatek więc ten
    jeden jedyny raz dostanie "aż" 822,50zł na rękę

    czy taka osoba ma szansę na chociażby niewielki
    kredyt bankowy (nie-chwilówkowy) powiedzmy 2.000zł?

    w banku bzwbk powiedziano mi że ich kryterium to
    po racie musi zostać 650zł (gdyby zignorować fakt
    że połowę świadczenia stanowi jednorazowy dodatek
    możnaby wziąć nawet 172zł raty)

    wiem że w normalnej weryfikacji odpadnie (BIK itp.)
    ale przy weryfikacji "po łebkach i byle jak"?, (a
    w szczególności z "przeoczeniem" faktu że marcowe
    świadczenia są nieco większe niż zwykle) to czy
    dałoby się coś załatwić, np. przez pośrednika?

    jakby dało się, to proszę o kontakt na email

    nowy jestem małpa poczta kropka pe el

    między słowami nowy i jestem nie ma odstępu ani kropki

  • 2. Data: 2016-03-02 13:52:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]
    >do ręki zaledwie 422,50 netto)
    >w marcu renciści mają płącony dodatek więc ten
    >jeden jedyny raz dostanie "aż" 822,50zł na rękę

    A ZUS mu nadwyzki nie przeleje do komornika ?

    >czy taka osoba ma szansę na chociażby niewielki
    >kredyt bankowy (nie-chwilówkowy) powiedzmy 2.000zł?

    W cuda wierzysz, toz ja na przetrwanie nie stac, to jak ma zysk dla
    banku zaplacic ?

    Ale karte kredytowa moze dostanie.
    Szczegolnie jak zadeklaruje przychody w wysokosci renty bez obciazen,
    bo niby czemu nie :-)
    I pokaze odcinek renty na 822zl

    >wiem że w normalnej weryfikacji odpadnie (BIK itp.)

    Mieszkanie ma, czy kwaterunek ?
    Do Providenta ... komornik i tak juz wiecej nie zabierze :-)

    J.

  • 3. Data: 2016-03-02 15:19:55
    Od: n...@p...pl

    > W cuda wierzysz, toz ja na przetrwanie nie stac,

    w cuda nie wierzę ale w kreatywność pośredników tak

  • 4. Data: 2016-03-02 17:02:07
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2016-03-02 o 13:26, n...@p...pl pisze:
    > kandydat na kredytobiorcę ma najniższą rentę która
    > na dodatek zajęta jest przez komornika (dostaje
    > do ręki zaledwie 422,50 netto)

    oficjalnie nie ma takiej możliwości + na forum nie podpowiadamy w jaki
    sposób omijać prawo lub wykorzystywać luki w bankowych systemach

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2016-03-02 17:03:32
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2016-03-02 o 15:19, n...@p...pl pisze:

    > w cuda nie wierzę ale w kreatywność pośredników tak

    uważasz, że ktoś będzie się podkładał za kredyt na 2000 zł?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2016-03-03 00:00:49
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 2 Mar 2016 17:02:07 +0100, RobertS <b...@x...pl> wrote:
    > oficjalnie nie ma takiej możliwości + na forum nie podpowiadamy w
    jaki
    > sposób omijać prawo lub wykorzystywać luki w bankowych systemach

    Ale to nie jest forum, więc człowiekowi można by pomóc.

    --
    Marek

  • 7. Data: 2016-03-03 01:45:32
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Marek <f...@f...com> writes:

    > jaki
    >
    > Ale to nie jest forum, więc człowiekowi można by pomóc.

    Wpędzając go w długi? Czy pomagając w przekręcie?
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    We all know Linux is great... it does infinite loops in 5 seconds.

  • 8. Data: 2016-03-03 11:30:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marek" a...@n...neostrada.pl

    > Ale to nie jest forum, więc człowiekowi można by pomóc.

    Próbowałem -- ale nie chce jeździć Toyotą...
    Zrezygnował też z marzeń...
    Najwyraźniej wiśnie i orzechy mu nie smakują...

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 9. Data: 2016-03-03 15:34:30
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 03 Mar 2016 01:45:32 +0100, null<k...@p...onet.pl> wrote:
    > Wpędzając go w długi? Czy pomagając w przekręcie?

    On już jest w długach, więc słaby to argument

    --
    Marek