  • 1. Data: 2002-02-07 18:00:02
    Temat: kredyt- czy dostanę w tej sytuacji
    Od: "kiriakos" <k...@p...onet.pl>

    nie powiodło się ostanio, mniejsza o szczegóły
    - potrzebuję kredyt, jakieś 70 tys.- roczny dochód netto jest w tej
    wysokości. Problem że nie mam tak zwanej zdolności kredytowej (ZUS), a
    jedynym poręczeniem może być dom o wartości rynkowej 500-600 tys. Gdzie się
    udać.
    k...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2002-02-07 18:34:12
    Temat: Re: kredyt- czy dostanę w tej sytuacji
    Od: "Grzesieq" <g...@i...you.wana.spam.me.then.do.it>

    > jedynym poręczeniem może być dom o wartości rynkowej 500-600 tys. Gdzie
    się
    > udać.
    a chcesz brac kredyt pod zastaw domu? jesli tak to nie powinno byc z tym
    klopotu w zadnym powaznym banku...

  • 3. Data: 2002-02-07 19:11:55
    Od: "KT" <kryst@usun_polbox.pl>

    Użytkownik "Grzesieq" <g...@i...you.wana.spam.me.then.do.it> napisał w
    wiadomości news:a3uhbi$3bo$1@news.tpi.pl...
    > się
    > a chcesz brac kredyt pod zastaw domu? jesli tak to nie powinno byc z tym
    > klopotu w zadnym powaznym banku...

    Bzdety

    Żaden poważny bank nie da kredytu bez zaświadczenia z ZUS.
    (jeżeli oczywiście klient prowadzi działalność) (z z postu tak rozumiem).

    A nawet jak ma kwity z zus i us to i tak nikt mu nie da kredytu nawet pod
    lokatę jeżeli nie ma zdolności kredytowej wynikającej z papierów.

    No może BWE :)

    KT