  • 1. Data: 2004-07-13 20:44:15
    Temat: kredyt hipoteczny cd.
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net>

    witam,

    pewien analityk w centrum kredytowym ma do dyspozycji pit-y, umowy, oraz
    wydruki z kont potwierdzajace wplywy z tytulu umow. czego moze chciec
    wiecej? rachunkow oczywiscie!

    pytam, po kiego groma? sa umowy, sa poswiadczone wplytwy, sa pity. po
    kiego groma rachunki? dupochron nie dosc gruby?

    jacek

  • 2. Data: 2004-07-13 21:34:44
    Temat: Re: kredyt hipoteczny cd.
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 13 Jul 2004 22:44:15 +0200, Jacek <j...@-...devguide.net>
    wklepał(-a):

> [...]
    >
    >pytam, po kiego groma? sa umowy, sa poswiadczone wplytwy, sa pity. po
    >kiego groma rachunki? dupochron nie dosc gruby?

    Pierwsze to przyszło mi do głowy, ile klientowi pozostanie na raty kredytu po
    zapłaceniu rachunków i oszacowaniu zwykłych wydatków.

  • 3. Data: 2004-07-14 06:10:23
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net>

    Sławomir Szyszło wrote:

    > Pierwsze to przyszło mi do głowy, ile klientowi pozostanie na raty kredytu po
    > zapłaceniu rachunków i oszacowaniu zwykłych wydatków.

    nie bylem dosc precyzyjny. analityk (a konkretnie analityczka) zada
    rachunkow za pieniadze wyplacone na podstawie umow majac przed soba owe
    umowy oraz wyciag z konta na ktorym stoi jak wol skad i ile pieniedzy
    zostalo przelane. nigdy takich rachunkow nie wystawialem. teraz pewnie
    bede musial doslac oswiadczenie od zleceniodawcy o wyplaceniu tych
    pieniedzy... ciekawe, iloma jeszcze papierami bede musial poswiadczac
    to samo?

    jacek

  • 4. Data: 2004-07-15 14:37:52
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Wed, 14 Jul 2004 08:10:23 +0200, Jacek
    <j...@-...devguide.net> wrote:

    >zostalo przelane. nigdy takich rachunkow nie wystawialem. teraz pewnie

    i co analityczka na to? Przecież nie ma obowiązku wystawiania
    rachunków (przecież umowa wyraźnie określa kto, co i komu, a dowód
    zapłaty zleceniodawca ma)
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 5. Data: 2004-07-15 20:54:32
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net>

    Jarek Andrzejewski wrote:

    > i co analityczka na to? Przecież nie ma obowiązku wystawiania
    > rachunków (przecież umowa wyraźnie określa kto, co i komu, a dowód
    > zapłaty zleceniodawca ma)

    idzie w zaparte a mnie szlag trafia, bo analityczka twierdzi, ze nie
    moze uznac tych dochodow przy obliczaniu zdolnosci kredytowej.
    zaznaczam, ze dochody sa dosc stabilne i wskazuja tendencje zwyzkowa od
    kilku lat... ale to nie bardzo obchodzi pania analityk. wiem, ze banki
    chca miec pewnosc na przyszlosc, ale same takiej nie daja, wiec sa
    jakies granice pogrubiania dupochronu...

    jacek

  • 6. Data: 2004-07-26 18:24:59
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 15 Jul 2004 22:54:32 +0200, Jacek
    <j...@-...devguide.net> wrote:

    >idzie w zaparte a mnie szlag trafia, bo analityczka twierdzi, ze nie
    >moze uznac tych dochodow przy obliczaniu zdolnosci kredytowej.

    czyli problem nie leży w braku osobnych rachunków a w tym, że umowy są
    "do kitu" z punktu widzenia banku...
    --
    Jarek Andrzejewski